Gå til innhold

Du må pusse tennene dine, Jens!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å, som jeg gruer meg!!!! Jeg har grudd meg siden jeg våknet i dag.

Skal til tannlegen kl. 10:45 og han har satt av en time for jeg har mistet en bit av en jeksel. HJÆÆÆÆLP!!!

Stakkars, stakkars meg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkars!

Ikke bare kan det være vont, men dyrt er det og!

Kjempedyrt!

Lykke til :o)

Skrevet

Og LYKKE TIL:-)

Lukk øynene og man frem et bilde........ se for deg en naken råsexy tannlege - så glemmer du å være redd;-)))

Tjihiii;-))

Skrevet

Det går sikkert fint. Jeg lider av den samme skrekken, men jeg torte jo gå til tannlegen i Thailand:-). Du skal se at det går fint...'Ok... Synes lit synd på deg..innrømmer det.

Lykke til

Skrevet

Stakkars deg! Har hatt dårlig forhold til tannlege siden jeg var fire. Det å gå til tannlegen er faktisk verre enn å føde barn. Det er i alle fall det jeg sier til meg selv når jeg har født, så du kan jo snu på det:-)

Masse lykke til i alle fall! Venter selv på innkalling til en mer avansert greie... så jeg føler virkelig med deg.

Skrevet

Gikk det bra? Tennene er ikke falt ut enda? ;-)))

Skrevet

He he, takk skal dere ha :)

Det gikk faktisk ikke så veldig bra. En gammel plombe hadde løsnet og det var hulldannelse under, men det tok han med en gang. Det som er verre, er at han reagerte på at jeg blødde så fælt da han boret og gravde nedi der. Jeg blødde en del fra tannkjøttet da jeg var gravid - helt vanlig i følge i tannlegen. Men det skulle ha gått over for lenge siden, så nå vil han utrede meg for tannkjøttsykdom!! Det er visst sånn at tennene bare løsner og ramler ut, uuuuuæhhh! Han spurte om jeg hadde tannkjøttsykdom i familien, men det aner jeg ikke. Har ikke hørt om noe i hvert fall. Hællemåne!

Summa summarum: som dere skjønner gruer jeg meg i hvert fall ikke noe mindre til neste gang.... Huff, huff og atter huff!

Skrevet

Oi, det var jo ikke gode nyheter da! Får håpe han tar feil!!!!

Skrevet

Han tar sikkert feil :)

Lever i de gode tankers ånd, vettu Klatten!!

Skrevet

Det er jenta si det:-)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...