=Mina min og mej= Skrevet 2. mars 2007 #1 Skrevet 2. mars 2007 jeg sitter her å gynger på vogna og griner selv. hva faen ska jeg gjøre? hu må lære seg å sove selv..
moo Skrevet 2. mars 2007 #2 Skrevet 2. mars 2007 Hvor gammel er hun? Uansett så ville jeg tatt henne opp, så blir det bedre for dere begge to.. Jeg er forresten overbevist om at barn lærer ingenting av å bli overlatt til seg selv og gråtingen, annet enn at omgivelsene ikke bryr seg. Og jeg signerer med nick.
=Mina min og mej= Skrevet 2. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. mars 2007 holder på å bli sprø, men er så sliten så tenkte jeg kanskje kunne fått sove litt selv når hu hadde sovna.. men får det jo ikke til. hu raaaser jo.. hmh.. ja, jeg er kanskje teit jeg, men signerer med nick jeg også.. heh
så var vi 4 Skrevet 2. mars 2007 #4 Skrevet 2. mars 2007 enn om du legger deg sammens med henne? blir det bedre da? Så kan du heller øve når du er mer opplagt for det er grusomt tungt.
moo Skrevet 2. mars 2007 #5 Skrevet 2. mars 2007 Ikke greit å være så sliten,jeg kjenner til det. Går det an å sove i lag med henne en lur i dobbeltsengen?
=Mina min og mej= Skrevet 2. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 2. mars 2007 får ikke sovet ordentlig da, og blir ikke mer opplagt enn det jeg er.. er alene om omsorgen, så...
så var vi 4 Skrevet 2. mars 2007 #7 Skrevet 2. mars 2007 Har du noen som kan passe henne? Det beste er å ha tålmodighet og den er jo ganske liten når man er utslitt selv. Kan ikke gi deg noen andre råd, men føler virkelig med deg, er også alene om omsorgen for Martin og det er beintøft.
spagetti Skrevet 2. mars 2007 #8 Skrevet 2. mars 2007 uffda... fælt å være så sliten.. Vi sliter med det samme som deg, hu vil ikke sove på dagen, bare sutrer og surker hele tida... Det som fungerer for oss er å trille henne i vogna. Over dørstokkene!! Jo flere humper, jo bedre! Meeen, så kan man jo disutere om det er rett eller galt å gjøre dette da, men kanskje verdt et forsøk bare sånn at du får slappet av og sovet litt.. Det er ialle fall verdt et forsøk. Lykke til!!!
Zupermam Skrevet 2. mars 2007 #9 Skrevet 2. mars 2007 kan du ikke legge deg sammen med henne da? Det gjorde jeg i starten, la ham ammende til puppen, i strid med alle kjærringråd, I know, men da fikk vi iallefall sove begge to! Og det betydde mest!
mammaentiltrulte Skrevet 2. mars 2007 #11 Skrevet 2. mars 2007 hei, kan jo prøve med kosefille, en gulpeklut du legger innat kinet og litt over nesen. mange som liker å ha noe å varme nesen på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå