Gå til innhold

Hvor ofte/lenge sover deres 1-2 mnd om dagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillemann våkner gjerne i 8-9 tida. Da har han sovet siden 6-7 tida da han spiste sist. Han sovner som regel ikke igjen etter det.

Vi triller tur og da sovner han. Men når han sovner igjen i 23-24 tida har han som regel hatt en skikkelig lur på 1-2 timer den dagen. Han dupper gjerne av i armene mine innimellom, men det blir jo ikke en ordentlig lur av det, fordi jeg må røre på meg og greier og da våkner han til. Han vil nemlig ikke legges ned for å sove nei, mammas armer er tingen:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min gutt er 10 uker nå. Han sovner sånn i 22 tida om kvelden, sover til 7, får mat og sover videre til en gang mellom 10 og 12. Så er han våken en liten time før han sovner igjen og sover i 2-4 timer. Etter dette er han stort sett våken resten av dagen, har noen små dupper i fanget på ettermiddagen. Han har alltid sovet mye, men har i det siste begynt å sove mindre på dagen. Husk at det er veldig individuelt hvor mye søvn babyene trenger.

Skrevet

Min lille gutt er 7 uker. Sovner ved 22 - 22.30 tiden på kvelden. Søvnmønsteret hans har egentlig begynt å forandre seg de siste to ukene. Før så fikk jeg han ikke i seng før 24.. Men nå har han sovnet ved 22 -22.30 tiden og innimellom sovet til fem tiden, men i natt var han våken halv to og deretter klokka fem. Også samsov vi til klokka ni. Så er han våken en times tid før det er litt soving igjen. I går sov han fire timer på dagen. og var våken resten av dagen, men var da overtrøtt. Han prøver nemlig alt han kan for å ikke sovne selv om han er KJEMPE trøtt..

Har ikke helt sånne ordentlige sovemønster enda, men føler at vi nærmer oss veldig ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...