Gå til innhold

Hjelp hva som er gærli

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en helt fantastisk samboer som jeg elsker men hver gang jeg tar natta drømmer jeg om broren hans ( svogeren min)... Skal sies vi hadde et forhold for vel 6 år sida som kanskje sitter litt igjen. Vi møtes jo rett som det er i familie selskap og til tider er det litt ekkelt.

Er der fortsatt følelser her eller hva er det??? Det er ikke enkelt og jeg ønsker ikke sånn brutale og sinte svar fra dere...

Men håper på litt råd...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når vi drømmer, er det gjerne tanker fra underbevisstheten vår som innhentes. Du har ingen kontroll over hva du skal drømme om, hvem du skal drømme om eller hvordan du skal drømme. Hjernen lever sitt eget liv kan du si. Det høres ut som du har tenkt endel på han, dere hadde et forhold og treffes til stadighet i forbindelse med familie selskaper, noe du finner litt ubehagelig.

Det at du finner slike situsjoner ubehagelig er jo fordi du har "gått videre" med ny samboer, som du selv sier du elsker. Hva føler du inni deg, er du interessert i svogeren din eller blir du litt usikker fordi du drømmer om han ? Hva handler drømmene om, er det deg og svogeren din som par ?

Skrevet

Jeg tror ikke nødvendigvis at du drømmer om ham fordi det er følelser inne i bildet. Det kan jo rett være at du drømmer såpass mye om ham fordi du syns det er vanskelig å måtte forholde deg til ham i familiesammenkomster etc. Det er jo vanlig å drømme om personer og ting som man har et vanskelig og uavklart forhold til. Det er altså ikke unormalt at du drømmer om ham! Men jeg tror nok at drømmen din prøver å fortelle deg noe. Hva er ikke så godt å si. Kanskje du trenger å snakke med svogeren din om hvordan dere reagerer på å møtes slik? Kanskje dere har et litt anstrengt forhold nå, som påvirker hvordan du har det i disse selskapene? Det må jo være slitsomt for deg også å ha det sånn.

Skrevet

Hei begge 2... Jo noe må der være... han sender meg jo sånne rare blikk til tider så det er ikke lett...

Men skal vi prate må det bli i fylla... hehe

Nei skal prøve å gjøre det beste ut av det... tusen takk for svar, ha en riktig fin helg begge 2.

Skrevet

Du sier ikke noe om svogeren din har fått seg ny kjæreste, eller om han er singel fremdeles ? Det er nok dét som gjør at du tenker endel på den saken, siden du sier han sender deg rare blikk, kanskje dere trenger å snakke litt sammen om det som har skjedd slik at det er lettere å møte hverandre når dere treffes i selskap og sånn.

God helg til deg også :o)

Skrevet

Han er i forhold ja og har ei lita datter. Vi holdt på når hun var gravid og før det... han sa jo jeg var drømme prinsesssa hans og at han ville reise bort med meg... Han ville vi skulle stikke av...

Men det går brukbart i familie selskaper så kanskje vi bare skal la det være med det....

Men ja han sender meg rare blikk enda... tror nå nok han fortsatt har lyst...

Skrevet

Ser at du skriver at du ikke ønsker brutale og sinte svar, men en ting må jeg si:

- hvordan i huleste kunne du finne på å involvere deg med en mann med en gravid kjæreste??? Er du klar over hvor fælt det er å bli sviktet av mannen sin under graviditeten?? Nei, hold deg LANGT unna den mannen, og skam deg for det du gjorde for 6 år siden (eller hvor lenge det var).

For øvrig er en drøm en drøm, og la det være med det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...