Gå til innhold

Bruke barnet for å bli i Norge??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er fare for at min x samboer mister oppholdstilatelsen sin, vi har et barn sammen på 1.5 år. Jeg har hele ansvaret for ungen alene men nå skal han plutselig begynne å ha ungen han også pga han vet han kanskje mister oppholdstilatelsen sin og om han har samvær med barnet mister han det ikke. HELT SYKT HELE SYSTEMET HER I NORGE!!!!!!!!! Hvorfor ikke bare sende han hjem??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har han gjort dere noe vondt, som kan brukes mot han. Har han rett til å være med barnet? Kan du nekte han?

Slemme tanker, men du er sikkert i en fortvilet situasjon.

Skrevet

Om det er det du ønsker så ville jeg kontaktet UDI og sagt det samtidig som du må prøve å nekte han samvær, er ikke sikker på hvem som kan vudrere om han kan miste samværsretten- må man i retten da?

Men de sender han nok ikke hjem, og han mister ikke samvær med barnet om det ikke er grunn for det. Skjønner hvordan du har det, jeg er kjempe redd faren til datteren min skal komme nå og kreve samvær av en eller annen grunn..

Skrevet

Har du noe dokumentasjon på at han ikke har hatt samvær før? Spar på alt av skriftlig "bevis" og send det til UDI.

Jeg skjønner godt at du er frustrert, og det kan virke håpløst. Samtidig er jeg glad for at det går an å få oppholdstillatelse fordi man har barn her i Norge. Samboeren min fikk det med vårt barn, hadde han ikke hatt barn her hadde han blitt kastet ut.

Skrevet

Det er da BRA at barn har rett på samvær med sine foreldre! At typen din er en dust er ikke systemet sin feil. Hvis du leser noen andre tråder her inne, vil du kanskje se at denne retten ikke betyr nok for Udi.

Skrevet

hm jeg tror faktisk ikke det spiller noen rolle for udi at dere har et barn sammen. kjenner/kjente en mann som hadde kone og to barn sammen, politiet sendte han tilbake og ga faen om han hadde barn sammen, men det var fordi at han jobbet svart...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...