♥maxen min♥ Skrevet 2. mars 2007 #1 Skrevet 2. mars 2007 Hvor mye bruker dere ca? Sitter her å prøver å regne litt
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2007 #2 Skrevet 2. mars 2007 Aner ikke hva det koster med bleier. Er ikke så god på priser. Men maten er gratis ennå - kun mm. )
spagetti Skrevet 2. mars 2007 #3 Skrevet 2. mars 2007 ho ho ho.... ja tenk at det er noe som er gratis!!! :-D Glad jeg har morsmelk. Har ikke regna på dette med bleier, men tror en sånn bleiepakke varer i 4-5 dager?
ukjent Skrevet 2. mars 2007 #4 Skrevet 2. mars 2007 Jeg har ikke regna nøye på det. En pakke bleier koster rundt 50 kr og såvidt jeg vet går det en pakke i uka hvis det kun brukes papirbleier. Dessuten er det mange som bruker våtservietter til barna. I tillegg kommer barnemat på glass+grøt. Gutten min bruker tøybleier i kombinasjon med papirbleier( ca 1 bleiepakke i mnd). Barnematen er hjemmelaget og grøten kokes på mel. Bruker klut og vann til å vaske han med. Jeg mener jeg sparer masse penger på det! De gangene vi har reist bort og brukt kun våtservietter, papirbleier og ferdig barnemat, har lommeboka blitt betraktlig tynnere enn ellers.
Gjest Skrevet 2. mars 2007 #5 Skrevet 2. mars 2007 Hei ! Jeg bestemte meg for noen måneder siden å regne litt på akkurat dette. Fant ut at vi brukte ca 500 kroner i måneden på bleier og papirkluter og ca 150 kroner måneden i babymat. Nå lager jeg middag stort sett selv, men har alltid et par glass stående i skapet i nødstilfelle. Jeg har ikke vært noe flink å bruke bleierabattene rundt omkring i dagligvarekjedene. Dersom du gjør dette i tillegg så kanskje du kommer ut med et enda lavere beløp i måneden.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2007 #6 Skrevet 2. mars 2007 Vi bruker ganske mye,da jeg ikke har mer mm igjen. Så vi bruker ca: 300 på bleier 400-500 på mme 300-400 på middagsglass og grøt oi!det var masse penger det!huff da,dyrt å ha barn!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå