Maria..prøvere sen -99 Skrevet 2. mars 2007 #1 Skrevet 2. mars 2007 Vet inte varför jag har denna fölelsen...noe i kroppen min säger att jag är det og noe säger att jag inte är det, hadde samma fölelse i förra perioden og tog ett test som var negativt, men den mensen var inte alls som den brukar. Vi har varit prövare en lång tid så slutat jaga symtomer har jag sen lenge slutat med...men har sista ukene haft "egglösnings" nypningar rett över blygdbenet, lite halsbrann i tid og otid, har en rar "bakfull" fölelse till og från. Syns også att bröstena har ändrat sig, men allt kan vara inbillning. Kan jag vara gravid? Är det noen som "ser" det, og om jag inte är det, är det noen som ser när jag ev. blir gravid? Tusen tack på förhand Maria f. 171276 maken 080171
Winterlady Skrevet 3. mars 2007 #5 Skrevet 3. mars 2007 Hei! Spår ikke, men har avogtil gjettet ganske bra har jeg hørt... Får en april følelse, og tallet 2 (02?). Men vet ikke om det betyr at du får positiv test i april eller aprilbarn. Men får ikke noen følelse av at du er gravid nå... Men jeg gjetter jo bare som sagt. Kjempekos med en tilbakemelding fra deg senere! Og lykke til!
Maria..prøvere sen -99 Skrevet 4. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 4. mars 2007 Tusen tack. Det ska du få. klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå