Gå til innhold

sutrer og surker dagen lang

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror jeg blir gal snart, gullet surker hele dagen. Ingen ting nytter uansett hva vi gjør. Hun vil bare bli holdt hele tiden, helst bruke puppen som smokk. Legger vi henne ned, surker og gråter hun.

Har eliminert mageproblemer. Hun er tre måneder, så begynte å tenke på om det kan være tenner som kommer? Har merka noe "skjæringer" et par ganger når jeg ammer, det var vondt!!

Har heldigvis innarbeidet gode nattrutiner, så da vi la henne i vogga si i går kveld, var hun faktisk stille!! Trur hun vet at det er natt og at hun skal sove når hun legges der..

Noen andre erfaringer med surking?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp, gutten min på 3 mnd har også begynt å bli veldig surkete. Har bare vart i 3-4 dager så er litt usikker om det er vaksinen som henger i eller noe annet. Er ikke magen ihvertfall, men har tenkt på tenner jeg også for han bar begynnt å spytte masse og gnager på henda sine og sutter på gommene hele tiden. Har kjøpt sånn å smøre på gommene så skal prøve d i dag tenkte jeg..

Skrevet

JA!! Der sa du det, Vetja, gullet vår har begynt å "fråde" eller lage sånne bobler av spyttet sitt... hehe... I tillegg gnager hun på hendene sine, mer enn hva hun har gjort tidligere..

Hva er det som du skal smøre på gommene og hva er det liksom godt for?

Skrevet

Surke, er det sikle??

Dentinox kan smøres på gommen når det klør veldig, "bedøver" litt, skal bare smøres på 5 ganger om dagen. Men synes ikke det hjalp så veldig. Legg heller en vannbiteleke i frysern så den blir litt kald, ikke frossen, og la henne gnage på den, det hjelper veldig!

Skrevet

surke er å være grinete og sutrete :)

Jeg har kjøpt dentinox ja, d bedøver gommene litt. Ellers har jeg hørt at trøskesaft skal være bra å smøre på uten at jeg har prøvd d selv..

Har prøvd bitering med vann i som man kjøler ned i frysen, men siden gutten er bare 3 mnd har han litt problemer med å styre den inn i munnen og holde den der ;) dvs jeg må sitte å holde den for han, noe som heller ikke er så lett da han prøver å ta alt jeg holder i foran han..hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...