Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husker ikke fra sist gang jeg.. er så lenge siden..

er 50 dager igjen i morra.. litt tidlig egentlig det da, vel??

Når gjorde dere? eller når planlegger dere å gjør det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uke 37 er mest vanlig har jeg lest

Skrevet

Eg har 19 dagar igjen i dag, og begynnte såvidt i går. Pakkar oppi når eg kjem på at eg skal ha det med meg... Er kanskje ikkje for tidleg ute akkurat men går sikkert bra...

Skrevet

Har hatt den ferdig pakka siden mellom 50 og 40 dager igjen jeg da... Men jeg er nok litt tidlig ute, bare klarer ikke å vente :-)

Skrevet

Pakk heller for tidlig enn for sent. Jeg fikk beskjed av fastlegen ved siste fødsel at jeg skulle dra hjem og hente tingene mine og dra rett til sykehuset for å få satt igang fødselen sist jeg var gravid (fikk svangerskapsforgiftning) Var ikke psykisk innstillt på fødsel denne dagen og trodde jeg fremdeles hadde god tid til å pakke etc. Gikk rundt meg selv når jeg skulle samle sammen det jeg skulle ha med meg, og samboern var ikke akkurat til noe hjelp. Ble til at jeg måtte få levert alt jeg ikke hadde tenkt på på sykehuset. I tillegg glemte vi kamera, og måtte kjøpe ett engangs på sykehuset...... Jeg skal pakke supertidlig denne gangen og forbedere meg med en gjennomtenkt liste..

Skrevet

Jeg pakket kofferten for vel en-to uker siden, og har 17dager igjen til termin.. Førstegangsfødende og spent!

Er ny inne her jeg, noen fra Husnes/Stord? (jeg er opprinnelig fra Jæren da) Skal føde på Stord sykehus, kanskje noen andre her også?? ;o)

Skrevet

Er nå 35+6, så bør vel begynne snart. Vet jo igrunnen aldri når det kan skje noe. Men har laget en liste som sambo kan pakke utifra om noe plutselig skal skje og han må pakke bagen.. Så føler meg litt sikker sanns ett da;)

Skrevet

Jeg har 22 dager igjen, og har ikke pakket ennå.. Men må vel sette igang snart, er jo "fødeklar" i morra :-D

Men jeg også har skrevet liste da, ganske detaljert, så mannen min får vel pakke om det blir for ille.. Det verste er at jeg ikke finner strømkabelen til kameraet!!! IIIIIiiiiiiiiik!

Skrevet

Jeg har aldri pakket bagen før etter riene har begynt, eller vannet har gått. Jeg bruker det meste fram til fødsel, så jeg ser ikke noen grunn til å pakke tidlig. Gjør det du føler er rett for deg, det kommer jeg til å gjøre. :-)

Skrevet

Jeg har igjen 13 dager og har fremdeles ikke pakka bagen.. Huff må virkelig få ut finger`n og gjøre det i dag!! Har skrevet liste over det jeg har tenkt å ta med da men.. Det her får bli dagens prosjekt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...