Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei jente på 20 dager som får mer enn nok mat :-), og har ingen problemer med amming. Mitt problem er at hun noen kvelder henger i puppen i flere timer mer eller mindre uten stopp. Hun spiser ikke hele tiden, ligger bare og sutter liksom. Dette blir en smule slitsomt i lengden, og jeg vil gjerne at hun bruker en smokk for å dempe sugebehovet istedet for min pupp :-) Har prøvd fem forskjellige typer, men de kommer ut igjen alle sammen. Har nå bestilt NUK, fordi den skal være så bra... andre tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er veldig vanlig at det tar litt tid og de trenger litt "holdehjelp" før de virkelig klarer å få sutten til å sitte.

Noen her inne anbefalte å koke sutten i mm her om dagen, det hadde fungert for dem. Evt ha noe søtt på den, som å dyppe den i sukkervann. Her funket det i ca 3 min hver gang jeg hadde på litt av det hvite som er inni sjokoladeboller!

men jeg har ikke prøvd så hardt jeg, heller slått meg til ro med at hun ikke er smokkbaby...

Lykke til:) Er veldig deilig når de tar smokk!

Skrevet

Leste om ei som hadde kokt smokken i MM :-) Hadde da tatt den! Vi brukte sukkervann, med det er vist fy,fy her inne :-p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...