Konemelone Skrevet 1. mars 2007 #1 Skrevet 1. mars 2007 Har dessverre takket ja til en venneinvitasjon som viste seg å være en "drittunge" fra min datters skole. Har fått fjernet henne fra min venneliste men får naturligvis (og dessverre) ikke fjernet meg fra hennes igjen... MEN hvordan får jeg fikset det slik at alle gjestebok- innlegg må godkjennes av meg før de blir publisert på hjemmesiden??? Vil ikke ha alle disse "piss"meldingene fra fjortisene i 6.klasse inne på siden min...... Håper noen kan hjelpe meg!!! Og aldri skal jeg takke ja til en sånn invitasjon uten å sjekke ut siden først igjen....... Lettere irritert her nå kjenner jeg:)
trøndermamma Skrevet 2. mars 2007 #2 Skrevet 2. mars 2007 Nå er jeg slett ikke noen ekspert!! Men tror du gjør det på denne måten: Gå inn på siden din og på account. Der skal det stå account settings. Hvis du klikker på den så kommer en liste over forskjellige ting, blant annet om du vil godkjenne det som skal legges inn i gjesteboken din. Email notification står det. Klikk på den så får du sikkert ordnet opp i det. Håper du forstod dette, er ikke så flink til å forklare. Lykke til:-)
lavemeg Skrevet 7. mars 2007 #3 Skrevet 7. mars 2007 Hvis du bruker piczo, klikker du på pennen i h.hjørne så velger du å godkjenne før det kommer ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå