Gå til innhold

Får ikke sove!:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter at bekkenet endelig har vært kjempebra i èn uke, og jeg har greid meg fint uten både bekkenbelte, krykker og 'minislide' i senga, så tenkte jeg at jeg idag skulle på en liten tur i 'skog og mark'. Jeg gikk en tur i et parkområde. Og tok den korteste løypa, men den var lang nok kjenner jeg!!

La meg for 2 timer siden, da kroppen er helt utslitt etter dagen. Men bekkenet har streika helt igjen!!:(( Og jeg som hadde vært så fin i èn uke, og trodde jeg var på bedringens vei. Men uansett så var det godt med frisk luft da. Men spørs om jeg får sove inatt da. Lå i senga og gråt ista, og måtte til slutt bare opp for å spise litt mat. Så får jeg heller prøve senga igjen om èn liten stund..

*Go'natta damer*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

usj!!!

høres ikke godt ut.....

*trøste*

du må ta det med ro lille venn.. :o)

selv om en føler seg bra og er fin må du ta det med ro! :o)

merket du sikkert nå!?

håper du ligger å sover søtt nå dah..

og at bekkenet er bedre i morgen! :o)

ta vare på deg selv!

@--->->----

varme klemmer..

Skrevet

Åååå som jeg føler med deg;(

Jeg har sovet til og fra tre ganger en halvtime i natt. Det gjør så j%/&"¤%a vondt i bekkenet. Om jeg er så heldig og sovne, kan jeg våkne igjen etter en halvtimes tid med tåre i øyekroken, bare fordi det er så ille vondt.

Håper du fikk sove litt til slutt da!

Skrevet

Så sint som jeg var inatt asså!! Var så fortvila. Og i tillegg så var det en slik natt at jeg måtte på do hele tiden, var oppe 6 ganger på do. Og det var ikke bare bare når bekkenet streika fullstendig. Sto på loftgangen inatt og skreik fordi jeg ikke kom meg av flekken, venstrefoten ville ikke bli med meg. *buhu* Var fortvila da ja! Og jeg som trodde jeg holdt på å bli bra.... :(

Så jeg skal IKKE ut på tur noe mer!:P Ifølge JM og lege så skulle det være sååå bra å ut å gå i skog og mark. Jeg sa imot de, og fortalte at når jeg sliter med å gå rundt i stua så er vel ikke 'Det' bra for meg? "jooda, det skulle være bra ja." hmf! De skulle sett nå da!! Nei de vet ikke hva de snakker om, når de ikke har opplevd det selv.

Måtte bare få ut litt frustrasjon her nå!;)

Nei jeg skal sitte på rævva og spise sjokolade jeg tenk, 13 uker igjen nå. :P Men jeg vil sove nå da, men sto opp kl.07 idag... *kjedeli*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...