Babyfacepsycho Skrevet 1. mars 2007 #1 Skrevet 1. mars 2007 Som har/har hatt barn som sover hela natten når dem bare er 5 uker gamle? Michelle sover allt fra 6 til 8 timer på natten uten og våkne for mat. Når hun så våkner så spiser hun og så sover hun noen timer til. Allt fra 2 till 5 timer da. Er det flere som har det sån? Jeg føler meg nesten litt bortskjemt innimellom. Selvfølgelig er jeg kjempe fornøjd og mener ikke på noen måte og klage. Bare lurer på om det er noen flere en oss som har det sån liksom. =) Føler liksom at de fleste her inne ikke får sovet om natten og sån, hører jo aldrig noen som sier at babyen dems sover hele natten. Så føles liksom nesten som det bare er oss som er "annerledes".
Amabolla Skrevet 1. mars 2007 #2 Skrevet 1. mars 2007 Mi sov natta gjennom fra hun var rundt 3 uker fram til hun var 5 mnd. Nå runder hun strakt 6 mnd og den siste mnd så har hun våknet ofte anna hver time-vanskelig å få til å sovne igjen og akk og æsj. Bare å nyte det:)
jente 06/06 jente 08/08 Skrevet 1. mars 2007 #3 Skrevet 1. mars 2007 Vi er nok litt anneledes...var slik her også, og det er fortsatt slik, stort sett:-)
Babyfacepsycho Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. mars 2007 Ok. Godt og høre at jeg ikke er den eneste da. =) Nei sove nå. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå