Gå til innhold

Skal ikke basen til bilstolen sitte dønn fast??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Basen til bilstolen vår er festet slik at den sitter fast i forover/bakover-retning.

Men... den er ganske så vinglete sidelengs... reagerte på dette da jeg var ute og kjørte en tur alene i dag, første gang jeg har festet snuppa vår selv...

Min kjære sier at det skal være slik, men skal det det??

Bilbeltet som holder en fast er jo ikke 100% stabilt/sitter ikke så tett at alt sitter dønn fast...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som acta graco sitt? Min er også sånn.. Skal visst være sånn sier de. Hvis det blir kræsj inn i siden er det vel bedre at de blir slengt til siden enn at de sitter bom fast..

Skrevet

Basen vår sitter ikke dønn fast den heller men den slingrer ikke sidelengs. Men om jeg tar i litt så flytter den jo på seg. og det er som du sier, beltet holder den jo ikke helt stramt fast.

Skrevet

Acta Graco ja... men når den er slik er vel alle andre stoler slik omtrent også... reagerte bare på det... våre bilseter sitter jo fast... sidelengs også... blir jo ikke det samme men likevel - synes det var skranglete jeg...

Skrevet

Har også Acta Graco, er litt vinglte ja!

Skrevet

sånn var vår og..nå har vi byttet til neste sete...har et besafe izi combi eller noe sånt... og det sitter så fast som det går an.. kan ikke rikke det en cm...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...