Gå til innhold

Vasker du dine klær sammen med baby sine?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har så lite røde klær, så jeg putta de få skjortene han har sammen med mine røde. Tenkte ikke så nøye over at jeg faktisk hadde noe undertøy jeg vasker sammen med klærne hans også :/ Vakser det på 60 grader, så det kan da vel ikke gjøre noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, her vaskes både rødt, mørkt, lyst, sengetøy og håndklær sammen med vårt. Ser ingen grunn til at det ikke skal kunne vaskes på samme temperatur. Det blir da rent likevel.

Skrevet

Jo, men tenkte vel mer på at det var ekkelt å vaske mine skitne truser sammen med klærne hans

Skrevet

Jaaaa, gjorde ikke det de første ukene og det var bare tull. Vask de sammen og bruk blenda sensitiv eller noe og ekstra skylling.

Skrevet

Her i huset har hun så mye klær at vi kjører hennes for seg selv.

Er mye enklere synes jeg:)

Skrevet

Ja kjære vene! Det får da være grenser!

Og om du vasker undertøyet ditt sammen med hans, gjør da vel ingenting. I dag er det jo sjelden vi har "møkkete" klær når vi legger det til vask. Har lissom ikke brukt trusa i èn uke heller....

Sorry for et litt kvast svar her, men noen ganger synes jeg ting nesten kan virke litt for hysterisk.

Skrevet

Ser ikke helt problemet med å vaske egne skitne truser og babyens klær med gulpeflekker og kanskje litt tiss eller bæsj på sammen... Alt blir jo rent i løpet av vasken.

Skrevet

Hehe var ikke meninga å virke hysterisk, heiv da klærne inn å satte dem på lenge før jeg spurte:) Stussa bare litt på det, så tenkte jeg skulle spørre

Skrevet

Men bakteriene går ikke vekk i vak før ved 60 grader, så skjønner godt hvordan du tenker..:)

Skrevet

Hehe jaaa :D Er greit at man ikke skal være så hysterisk, men d må da være lov å ta noen forhåndsregeler

Skrevet

Jeg vasker klærne våre separat, ikke snakk om å være hysterisk, men jeg bruker parfymert vaske- og skyllemiddel til egne klær, mens lillemor får uten:)

Skrevet

Hehe jeg vasker lille og mine klær separat, men han har så mye klær:) Jeg bruker allergitestet skyllemiddel med lukt i (husker ikke navn) fordi jeg syns det er deilig når det lukter rent av han. Bruker ikke så mye selvfølgelig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...