Gå til innhold

Nytt virus.........................

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er et forferdelig virus der ute..... Det går via pc'en din.......... Så sniker det seg til soverommet ditt..............

og så KRYMPER det alle klærne dine!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet, har motttatt det for lenge siden. Ikke mulig å bli kvitt det heller.

Brannmuren på pc`n var tydeligvis opptatt med noe annet.

Skrevet

Jupp.... pc`n er en farlig smittekilde!

Skrevet

hihihihihi... Ikke sant :-)

Skrevet

Ikke så rart at brannmuren ikke stopper viruset heller vettu! Den sitter og skriver opp kakeoppskrifter fra Moden siden på DiB.....

Skrevet

Nei, og når viruset først har kommet over i klærne er det ingenting å gjøre heller. Alle de små klærne må klippes i stykker og BRENNES!! Og så må man kjøpe massevis av nye klær. Sånn er det bare :)

Hilsen en som har hatt viruset. Det spredte seg videre fra klesskapet til loftsboden, sommertøyet, badetøyet og bunaden. Huff!!

Skrevet

skumle saker detta der - viruset har bodd her i huset i lang tid nå - men så må det ha mutert eller noe (sikkkert blitt en feilkobling av no slag)... for plutselig så detter klærne av meg (hihi...) - de er faktisk blitt for store (!) - Så bare vent lenge nok damer så skjer de merkligste ting :-) - og de slaskete klærne fører å til nye klesinnkjøp - så det r ikke noe billiger å i hus det heller (for de krympede klærne er jo borte vet dere)

Skrevet

Det viruset har vært ganske lenge i huset mitt altså :o)

Ikke nok med det, det siver inn i kroppen og og fremmer styrken til kosesegmedkakeogsjokoladeogvinoggodterimonsteret.

Skrevet

Du må ha fått et annet virus enn oss andre...........................

;-)))

Skrevet

Jepp! That's more like it!!! Høres mer ut som mitt virus ja ;-)))

Skrevet

skal sende det videre til deg jeg!

Skrevet

Tusen takk ;-)))

Heldigvis har jeg masse omslagskjørt etter flere turer til Thailand... Alt annet er for trangt ;-)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...