Molait Skrevet 1. mars 2007 #1 Skrevet 1. mars 2007 Hei skal ta noen bilder av minsten på 6 mnd. (blant annet på pels) og noen av han og storebroren på 9 år. Og kanskje noen av hele familien. Hva ha på av klær?? Hvordan "stille" opp gutta?? Evt. hele familien?? Og hva med kjede (gull, stjernetegn) på minsten? Kanskje ha det på begge gutta? eller bedre uten? Sitter å river meg i håret her. Takker for alle svar!
Susanne-75 3 gutter! Skrevet 1. mars 2007 #2 Skrevet 1. mars 2007 Hei Molait! Der var et nick jeg kjente igjen:-) Vi har nettopp vært hos fotografen selv. Vil anbefale å ta noen av storebror i bar overkropp som holder babyen - de ble veldig fine hos oss. Han kan jo ha på en hvit trøye også, hvis han ikke er komfortabel i bar overkropp...Hva med storebror som ligger på rygg og holder opp babyen? Vi tok noen med klær med sterke farger (stripete body og gensere fra hm - kjempefin og billige:-). Så tok vi noen med gutta i bar overkropp - det er jo veldig tidløst! De kan jo også ligge på mag, med nesen mot hverandre og fotografen tar bilde fra siden... Gå inn på fame.no og hent litt inspirasjon der! Anbefaler deg å forberede niåringen, gi en liten gulrot så han samarbeider, da har du bare babyen å konsentrere deg om. Jeg var helt svett etterpå, for toåringen var ikke helt på humør:-) Lykke til!!!
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2007 #3 Skrevet 1. mars 2007 Hei, vi var hos fotograf forrige uke- blir spennende å se bildene! Har ikke så mye forslag til hvordan dere skal "stå", men fotografene er jo alltid dyktig på det! Personlig synes ikke jeg det er så fint med kjede på gutter.. Men klær: Dongri blir alltid veldig bra på bilder. Sterke farger blir også kjempefint! Noe rødt, turkis, eller kanskje knall blå!! Til den lille er det søtt om en kosebamse er med på noen bilder, ta gjerne med det. Hvis du skal ha litt gøye bilder går det an å ta med en hatt, har sett mange bra bilder med det, litt artig vri. Ikke så mye jeg kunne bidra med- lykke til! Det er skikkelig gøy;)
Molait Skrevet 2. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. mars 2007 Takk takk. Jasså så nicket mitt har blitt sett før? ) Tenkte litt på å ta med fotball. Også dette med bamse. Har en gigabamse. På str. med 9åringen. Kanskje det kunne vært gøy? Den er ny og ganske fin. Eller blir det teit? Vanskelig dette altså
Karius69 Skrevet 6. mars 2007 #5 Skrevet 6. mars 2007 Se på fame.no.- bildene da vel. Masse tips der da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå