Karomamma Skrevet 1. mars 2007 #1 Skrevet 1. mars 2007 Er sambo'n din fysio? Åååååå, nå ble jeg nysgjerrig på hvem det er asså...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 1. mars 2007 #4 Skrevet 1. mars 2007 Det vet jeg så.........................nænænænænæ..........;-))) Smisk med meg du Karomamma;-))
Karomamma Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. mars 2007 He he, Klatten. Snakkes på lørdag, hi hi hi!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 1. mars 2007 #6 Skrevet 1. mars 2007 Jepp;-))) ............................bare dra til DARRMARRKK du bæibi;-))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 1. mars 2007 #8 Skrevet 1. mars 2007 Hahahahaha..............dustekjærring kan du være sjæl;-))) ...............ler høyt og hysterisk..............hahahahahahaha................ Jeg skal SNART se film, så får du fred fra meg i kveld:-) Men venter på hun eldstedatteren som aldri holder tiden!!! vi skal nemlig se film sammen, for hun har fri imorgen :-))
Babyonboard ;-) Skrevet 1. mars 2007 #9 Skrevet 1. mars 2007 Heia heia eldstedattera!!! Bare bra hun plager mammaen litt ;-))))))))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 1. mars 2007 #10 Skrevet 1. mars 2007 Å, neida, det er da`kke såå ille heller da;-)) Hun ville da aldri på å plage dronningmoren hun;-))
Babyonboard ;-) Skrevet 1. mars 2007 #11 Skrevet 1. mars 2007 Kjipern asså..... Jeg kan liksom ikke spørre om han (sambo) har en Karomamma til pasient ;-))))))))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 1. mars 2007 #12 Skrevet 1. mars 2007 Slapp av bæibi!!! Dette skal frøken detektiv finne ut av må skjønne;-)) 100% renslighet & diskresjon............................hihihihihi:-))
Babyonboard ;-) Skrevet 1. mars 2007 #13 Skrevet 1. mars 2007 *ler høyt* Jeg tviler ikke et halvt sekund, Klatten :-))))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 1. mars 2007 #14 Skrevet 1. mars 2007 ;-))) ............men altså, nå er jeg ikke her lenger i kveld;-)) ser du at jeg er "borte" nå? Borte borte borte BIIIIIIP!!!!!!!!!!!!!!!!
Babyonboard ;-) Skrevet 1. mars 2007 #15 Skrevet 1. mars 2007 DET tviler jeg litt på da..... hahahahahahaha
Karomamma Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #16 Skrevet 1. mars 2007 Schlæpp åff, han har GARANTERT ikke meg som pasient... Jeg har derimot en kvinnelig fysio på samme sted og to bekjente som jobber der og og og og og...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 1. mars 2007 #18 Skrevet 1. mars 2007 blablablablabla......................da utgikk jo oppdraget til Frøken detektiv da,-))) Og nå er det slutt................natta;-))
Babyonboard ;-) Skrevet 1. mars 2007 #19 Skrevet 1. mars 2007 Sa hun atter engang.......................gjesp............ HAHAHAGHA
Babyonboard ;-) Skrevet 2. mars 2007 #20 Skrevet 2. mars 2007 Har Karomammaen funnet ut hvem sambo er enda? hihihihihi
Karomamma Skrevet 2. mars 2007 Forfatter #21 Skrevet 2. mars 2007 He he, har ikke hatt så god tid på jobb i dag, men det burde være en smal sak. Husk at det er ikke bare Klatten som liker å leke Nancy Drew her. Hæ hæ hæ...
Karomamma Skrevet 2. mars 2007 Forfatter #23 Skrevet 2. mars 2007 Hmmmm... tror jeg har det nå. Hvis du og kjæresten din er født i samme år og han bodde i selve Oslo før, DA veit jeg navnet hans!!! Hvis ikke, veit da f...
Babyonboard ;-) Skrevet 2. mars 2007 #24 Skrevet 2. mars 2007 Feiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiil ;-))) Han er eldre enn meg... og det er nesten de fleste der.... Hahahahaha
Karomamma Skrevet 2. mars 2007 Forfatter #25 Skrevet 2. mars 2007 Ja, jeg vet. Men da er det så mange å velge mellom at jeg ikke har tid å finne det ut akkurat nå... Hvis han er nordvestlending, kan det faktisk være han jeg kjenner fra før. Steike, så nysgjerrig jeg er nå... Gleder meg til å treffe Klatten i morra!! Ho ho ho
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå