Gå til innhold

Babyonboard - Torggata Bad?????


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er sambo'n din fysio? Åååååå, nå ble jeg nysgjerrig på hvem det er asså...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp................. ;-)

Skrevet

Er'n kjekk da?

Skrevet

Det vet jeg så.........................nænænænænæ..........;-)))

 

 

Smisk med meg du Karomamma;-))

Skrevet

He he, Klatten. Snakkes på lørdag, hi hi hi!!

Skrevet

Jepp;-)))

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

............................bare dra til DARRMARRKK du bæibi;-))

Skrevet

Dustekjærring av en Klatt er du ;-))))

 

Skrevet

Hahahahaha..............dustekjærring kan du være sjæl;-)))

 

 

 

...............ler høyt og hysterisk..............hahahahahahaha................

 

 

 

 

 

Jeg skal SNART se film, så får du fred fra meg i kveld:-)

Men venter på hun eldstedatteren som aldri holder tiden!!!

vi skal nemlig se film sammen, for hun har fri imorgen :-))

Skrevet

Heia heia eldstedattera!!! Bare bra hun plager mammaen litt ;-))))))))

Skrevet

Å, neida, det er da`kke såå ille heller da;-))

 

 

Hun ville da aldri på å plage dronningmoren hun;-))

Skrevet

Kjipern asså..... Jeg kan liksom ikke spørre om han (sambo) har en Karomamma til pasient ;-))))))))

Skrevet

Slapp av bæibi!!!

Dette skal frøken detektiv finne ut av må skjønne;-))

 

100% renslighet & diskresjon............................hihihihihi:-))

Skrevet

*ler høyt*

 

Jeg tviler ikke et halvt sekund, Klatten :-))))

Skrevet

;-)))

 

 

............men altså, nå er jeg ikke her lenger i kveld;-))

 

 

 

 

 

ser du at jeg er "borte" nå?

 

 

 

Borte borte borte BIIIIIIP!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

DET tviler jeg litt på da..... hahahahahahaha

Skrevet

Schlæpp åff, han har GARANTERT ikke meg som pasient...

Jeg har derimot en kvinnelig fysio på samme sted og to bekjente som jobber der og og og og og...

Skrevet

Da har vi sikkert felles bekjente ;-)

Skrevet

blablablablabla......................da utgikk jo oppdraget til Frøken detektiv da,-)))

 

 

 

Og nå er det slutt................natta;-))

Skrevet

Sa hun atter engang.......................gjesp............ HAHAHAGHA

Skrevet

Har Karomammaen funnet ut hvem sambo er enda? hihihihihi

Skrevet

He he, har ikke hatt så god tid på jobb i dag, men det burde være en smal sak. Husk at det er ikke bare Klatten som liker å leke Nancy Drew her. Hæ hæ hæ...

Skrevet

Hmmmm... tror jeg har det nå.

Hvis du og kjæresten din er født i samme år og han bodde i selve Oslo før, DA veit jeg navnet hans!!! Hvis ikke, veit da f...

Skrevet

Feiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiil ;-))) Han er eldre enn meg... og det er nesten de fleste der.... Hahahahaha

Skrevet

Ja, jeg vet. Men da er det så mange å velge mellom at jeg ikke har tid å finne det ut akkurat nå... Hvis han er nordvestlending, kan det faktisk være han jeg kjenner fra før. Steike, så nysgjerrig jeg er nå... Gleder meg til å treffe Klatten i morra!! Ho ho ho :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...