Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller vil dere ha større søskenflokk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde helse tilatt det hadde vi fått en til :0) har 4 trivlige og greie barn :0)

Skrevet

Har tre barn i alderen 4-9 år.Synes dette greier seg Men tre barn ville jeg ha, og det fikk jeg.

Skrevet

Har to fine gutter. Etter å ha mistet 5 ganger er jeg veldig glad for å ha fått to friske barn.

Skrevet

Jeg har 2 men jeg har alltid ønsket meg 3 barn. Men mannen min vil ikke ha flere så da stopper det der...

Skrevet

skal aldri si aldri...for det har eg sagt to ganger før....har fem og er mer en fornøyd.Har hatt litt problemer med prevensjon, håper bare denne sipralen holder seg der den skal.får ikke min mann til å kutte strengen desverre.

Skrevet

Jepp, superferdige!!

2 er nok for oss;-)

Skrevet

Vi har to stykker; en jente og en gutt. Vi synes begge at tre er et passende antall. Det er nok til at det er en "flokk", og ikke flere enn at vi klarer å følge opp alle tilstrekkelig uten at det sliter helsa av oss (tror jeg!).

Men fire er likevel ikke HELT utenkelig.... Vi holder muligheten åpen. :-)

Skrevet

Har to, venter nr tre. Det er helt passelig synes jeg, nå får vi fyllt opp baksetet på bilen :-)

Både jeg og mannen min har mange søsken, kan ikke huske jeg noengang så på det som negativt da jeg var barn, og nå som voksen setter jeg enda mer pris på det. Viktig for meg med en skikkelig familie. Skal liksom være litt liv og røre i et skikkelig familiehjem!

Skrevet

Nei, har bare ett barn nå, og et bonusbarn. Men håper å få ett barn til en dag i framtiden når alt ligger til rette for det.

Skrevet

hvorfor vill han ikke det da?

hos oss er det min mann som vill, men ikke jeg. er 27 år og føler jeg er for ung til å ha fått det siste barnet.

Skrevet

han er litt pysete av seg og ingen skal få røre hans edlere deler.

Skrevet

Jeg har en fra et tidligere forhold og en baby, og det er egentlig nok for meg, men det er forståelig om mannen min vil ha en til da.. Ville ikke hatt enebarn selv heller, så det får bli opp til han å avgjøre

Skrevet

Vi er veldig ferdige. Har tre, og synes det er helt topp. Syntes de to siste ble såpass tette at jeg følte jeg var konstant gravid og aldri ble ferdig med baby.

Har jo selvsagt lyst på en til, men nå er det definitivt stopp for vår del ja :)

Skrevet

Har tre (3, 6 og 8) og blir nok ikke flere. Har en mann som er mye borte (sjømann) og jobber selv turnus, så det er nok arbeid med de jeg har. Men hadde situasjonen vært en annen hadde jeg hatt lyst på en til, for jeg er jo ikke for gammel... Men er nok ikke aktuelt fra hans sine, måtte "jobbe litt" for å overtale han å få nr tre.

Jeg får vel bare låne venners barn innimellom om jeg blir babysyk.... hehe

Skrevet

oi, flott jobba, Asterixa!! Jeg har selv 4 stk (7, 5 år, 2,5 år, 1,5 år og 6 mdr), og føler jeg har hendene fulle akkurat nå, men man skal aldri si aldri, kanskje det kommer en til en dag..

Skrevet

Jeg er også veldig ferdig. Ikke fordi jeg ikke har lyst på flere barn, men fordi jeg ikke har helse til det =) Og i tillegg er jeg alene, og ingen planer om å inngå forhold, så om jeg treffer noen senere er jeg jo for gammel =)

Har 3 stk, 2 store jenter og en liten pjokk =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...