Gå til innhold

Emmaljunga..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann er det noen her som har elr ska kjøpe emmaljunga smart duo kombi?Isåfall er det noen som har erfaringer med denne vognen?jeg er helt forelsket i denne vognen og lurer på å kjøpe den....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som vet hva prisen på denne er?

Skrevet

Jeg mener at den koster i allefall 7000 kr. Jeg hadde også kjempelyst på den. Den er nydelig, og jeg har bare lest bra ting om den. Men pga prisen valgte jeg å kjøpe en simo kombi istedet.

Skrevet

Smart Duo Combi ligger på ca 5500, inkl stelleveske og pose. Det er vertfall prisen på vogna i butikkene her i byn.. Vi har også mer eller mindre bestemt oss for den :) Edge Duo combi derimot, koster rett over 7000

Skrevet

Vi har kjøpt en emmaljunga sport combi.. den forelska vi oss i :) den kosta 7690 kr... men jeg tror det er en god vogn som varer :)

Skrevet

omg! nesten 8000 kr for en vogn. Håper dere har sjekket målene innvendig, kjipt hvis ungen vokser ut av vogna. Det skjer med mange..

Skrevet

emmaljunga har de beste vognene....jeg hadde en annen først..og btta til emmaljunga vogn....utrolig flott og bra vogn..bagen er jo stor og god.....skal aldri ha annet merke en emmaljunga jeg:)

Skrevet

Vi har både kjøpt og fått vogna i hus, kosta 5400 kr med stelleveske og pose:) (posen er ok, iallfall til sommeren)

Den er flott ass.. gleder meg sånt til å kjøre den! alldeles nydelig! vi kjøpte den på babykos

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...