Gjest Skrevet 1. mars 2007 #1 Skrevet 1. mars 2007 Det var veldig koselig;) gleder meg til neste gang..
Gjest Skrevet 1. mars 2007 #2 Skrevet 1. mars 2007 Måtte jo logge meg på rett etter at jeg kom hjem. syns det var så koselig at det var så mange som dukket opp på treffet ikveld Litt synd var det at det var langbord.. da får man liksom ikke snakket med alle, kun de nærmeste... men det var som sagt kjempekoselig for det Håper at vi kan ta et nytt treff snart og da kan vi jo prøve et annet sted. Klem fra Renathe
Gjest Skrevet 1. mars 2007 #3 Skrevet 1. mars 2007 Åpne for post så kan jeg sende deg msn adressa mi;)
spindel med spire :) Skrevet 1. mars 2007 #4 Skrevet 1. mars 2007 heia Syns også det var kjempekoselig! Gleder meg til neste gang!! (men nå gleder jeg meg mest til ul i mårra..)
~Mirabell&Knerten~ Skrevet 1. mars 2007 #5 Skrevet 1. mars 2007 Jeg syns også det var koselig!Synd at jeg ikke kan neste gang, men jeg regner med det blir flere treff framover=)
Gjest Skrevet 1. mars 2007 #6 Skrevet 1. mars 2007 Vil ha dere på msn jeg damer;) noen som vil bytte adresser
Gjest Skrevet 2. mars 2007 #9 Skrevet 2. mars 2007 Åssen åpner jeg for post ? trodde den var åpen jeg ?.. hmm...
Gjest Skrevet 2. mars 2007 #10 Skrevet 2. mars 2007 wohoo... fikk det til nå er jeg åpen for post hehe...
Dragemor Skrevet 2. mars 2007 #11 Skrevet 2. mars 2007 Takk for i går! Godt å snakke med noen i samme situasjon. Tror samboeren min likte at jeg fikk tømmt meg litt til noen andre også.. hehe... Gleder meg til neste treff!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå