Gå til innhold

Denne tillab`en...

♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehehe.. Får mye pes om dagen du ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det følger med territoriet:)

Det kan være at jeg må avdibbes;) Hehe...

Skrevet

åååh, denne tillab er bare SÅ dum altså. Æsj!

Hilsen Berit Riise!

Skrevet

Trur det kommer av at du er ganske så aktiv her inne. De som er mest aktive er det alltid noen som irriterer seg over og må kjefte på.

Sån er det bare. =) Ikke noe å bry seg om det.

=)

Skrevet

hihi.. nei det må du ikke finne på..!! Hvor skal du da lære deg å være mamma ??

Skrevet

Akkurat. Hun er her hele tiden. Det betyr jo at hun ikke bruker tid på datteren sin. Fysj, for et individ!

Hilsen Berit Riise

Skrevet

Døh, frøken Riise, jeg komemr inn på nettby og denger deg når Shark er slutt!

Piadi; godt poeng, jeg blir, men kanskje roe ned litt. Beviset på at mannen min jobber for mye er hver gang jeg er på "mest aktiv" lista:p Haha...

Takk for hyggelig treff i dag forresten, N. er bare blitt så stor også såååååå blid da! *sjarmert*

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor folk bryr seg, jeg er glad ho er inne her jeg, har fått svar av henne mange ganger og også lest mange svar andre har fått av henne.. Synes hun vet mye og er alltid rett på sak og det er kjempe flott... :)

Skrevet

Tenkt på at datteren hennes faktiskt sover innimellom? Da har hun da tid til og gjøre hva hun har lyst til. =)

Skrevet

Hjelp! Jeg skjelver i designerdongeribuksene mine!

Hilsen Berit Riise

:)

Skrevet

Marie_85, Berit Riise er bare en tøysekopp;) Ikke bry deg om henne, skal la henne få gjennomgå etterpå jeg... For jeg vet hvem hun er;)

Skrevet

Designerdongeri?! Hvor, hvem, hva?!?! Jeg vil og haaaaaaaaaa!

Nå kuppet du tråden til Piadi du, slemma!

Skrevet

Må trøste litt..Er og mye inne og kikker her, men ikke så aktiv på tastaturet som du er.. Flott at noen svarer oss som lurer på ting.. :)

Skrevet

Ja tenk å kuppe tråden MIN !!!! Fy deg du ekle dama ;O )

Er bestandig kos på treff tillab, babyene våre vokser så fort og blir søtere og søtere ! Nå har Embla endra seg litt i ansiktet.. Har blitt helt utrolig søt altså = )

Skrevet

Ja hun har forandret seg mye. Jeg ser det liksom ikke før jeg ser på gamle bilder. Hun ligner mer på pappaen enn meg nå da, det har hun bare pent å slutte med.p Hehe...

Jeg vil gjerne låne litt hår av Nathalie, Embla vil også ha sånn søt spenne på!

Godt det ikke er lenge til neste treff, regner med at jeg kommer utover på mandag, er mer kos hjemme enn på kafe synes jeg, da kan man liksom slenge fra seg småttisene på gulvet litt:) og gleder meg til å se huset til thea igjen, er stilig der! *misunnelig*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...