Attpåklatten :-)™ Skrevet 1. mars 2007 #1 Skrevet 1. mars 2007 Natt til fredag 2. mars kan vi være vitne til en formørkelse i det ringplaneten Saturn forsvinner bak Månen:-) ...........for de som er interessert;-))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #2 Skrevet 1. mars 2007 ...........og grunnen til at jeg vet det, er at jeg fikk spørsmål fra noen som var på Quizaften, om hva skjer på himmelen i natt:-) Så da måtte jeg google litt igjen;-)) ................så jeg er ikke sååå spesiell heller da;-))
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 1. mars 2007 #3 Skrevet 1. mars 2007 Det er godt jeg vet hvor den er da, sånn i tilfelle jeg våknet i natt og ikke kunne finne den..... Ha ha ha ha ha. Det skjer sikkert etter jeg har lagt meg likevel.--
Attpåklatten :-)™ Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. mars 2007 Og når jeg først var igang så kom neste spørsmål: Hva skjer på himmelen til lørdag? Da er det total måneformørkelse, det vakreste fenomen på himmelen i år visstnok..................Men altså, om det er helt mørkt og jeg sover.......so what liksom;-))
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 1. mars 2007 #5 Skrevet 1. mars 2007 Og ¨så bor du vel så sentralt, at om du var ute en sen vinternatt så er det vel gatelys.....eller?
Karomamma Skrevet 1. mars 2007 #6 Skrevet 1. mars 2007 Ha ha ha, jeg sier som MSB - kjempebra du sa det i tilfelle jeg ikke fant den!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #8 Skrevet 1. mars 2007 Jeg tittet ut, det er tåke, HVA GJØR JEG DA LIKSOM????? ..................................jo går inn og ser en film for eksempel......fniiis......
♥Snulder Skrevet 1. mars 2007 #9 Skrevet 1. mars 2007 Total formørkelse???? hmmm... omtrent som når jeg plasserer rumpa foran tv`n det....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå