Anonym bruker Skrevet 1. mars 2007 #1 Skrevet 1. mars 2007 Jeg begynner å bli bekymret over matinntaket til min 14 dager gamle baby, fordi han gulper veldig mye. Opptil flere ganger etter hver amming. De siste dagene har han også kastet opp et par ganger, i enorme mengder! Er det normalt eller noe å bekymre seg for?
SpiseLise Skrevet 1. mars 2007 #2 Skrevet 1. mars 2007 Tror det er ganske mange babyer som gulper utrolig mye egentlig! Virker sånn når jeg snakker med venninner og sånt. Det var en periode da lillemor gulpet en del, og da fikk jeg tips av HS om å ta pauser oftere under matingen og få henne til å rape. Hun var rett og slett for glupsk, så lufttrykket i magen ble for høyt. Du kan jo prøve det først og se om det hjelper? Hvis ikke er det vel snart dags for hjemmebesøk av HS (pleier vel å være omkring 3 uker?), så da kan du jo nevne det for dem. Det er nemlig noen som har... hmm... mon tro om det var for trangt spiserør eller no sånt, men det er visst ganske sjelden. Så du kan jo bare nevne det, men det er neppe noe å bekymre seg for! Virker som de fleste babyer gulper masse. Gratulerer så mye med babyen forresten:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå