Gå til innhold

kan jeg være gravid igjen???????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg går på Cerazette, har hatt masse blødninger en stund, for mandag 4 uker siden så hadde jeg blødninger i 4 dager(ikke så mye at jeg kunne bruke tampong, brukte bind)og etter det så hadde jeg noen småblødninger.

Har ikke blødd noe de siste ukene, jeg har tatt pillen hver morgen, men har glemt et par som jeg måtte ta på kvelden(mer enn tolv timer etter jeg skulle ha tatt den)

Snuppa mi er 4 mnd nå....er så redd at jeg er gravid igjen..

Takker for alle svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm, den var ikke lett å svare på du. Men det at du ikke har fått bløding nå trenger ikke bety noe, for når man går på de pillene så kan man miste "mensen" helt.

Ta en test du, så får du nok fred i sjelen.

Skrevet

Mange som går på Cerazette får ikke mensen såvidt jeg har forstått utfra forklaringer andre her har kommet med:) Sikkert lurt å ta en test siden du har vært seint ute med et par piller, men jeg tror ikke du er i hvertfall:)

Skrevet

Det er visst veldig vanlig med periodevise småblødninger ved bruk av cerazette. Jeg begynte å bruke det, men fant raskt ut at jeg ikke orka å gå med småblødninger hele tiden. Så jeg bare kutta de ut.

Du har jo tatt pillene så jeg tror ikke du er gravid. Bare kjøp deg en test så du får testa deg, så er du ivertfall på den sikre siden, og kan slappe av og tenke på noe annet.

Men for all del jeg vet jo ikke..Lykke til:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...