Gjest Skrevet 1. mars 2007 #1 Skrevet 1. mars 2007 fatter ikke hvordan jeg skal klare å si det jeg ønsker å si. Jeg sitter jo her og strigråter mens jeg skriver. Har noen noen gode råd??
mammatilsommeren Skrevet 1. mars 2007 #2 Skrevet 1. mars 2007 Hei på deg du! du skal giftes bort? Er dette bra eller er det derfor du ikke klarer å skrive noe. Er dette mot din vilje?
Lille jente Skrevet 2. mars 2007 #3 Skrevet 2. mars 2007 Du kan jo vurdere å skrive på rim, da går det gjerne litt lettere. Dessuten er det nok bare sjarmerende at du gråter litt, bare du ikke hulker...hehe.
Gjest Skrevet 2. mars 2007 #4 Skrevet 2. mars 2007 Nei dette er langt fra ufrivillig he he. Kanskje jeg har et litt misvisende nick? Hm. Jeg er bare engstelig for at jeg ikke skal klare å si alt jeg har lyst til å si. Tror kanskje jeg ikke bør si så mye.. det er fint med noen tårer, men hulking er ikke bra;-)
Gjest Skrevet 2. mars 2007 #6 Skrevet 2. mars 2007 Du må berre øve masse! Eg kunne talen min heilt utanatt, og det gjekk heilt fint - inga hulking. Men mannen min hadde holdt talen sin rett før meg og då gråt ALLE gjestane, og eg var heilt snufsete - så om du kan bør du få ordna at du får halde talen din først!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå