Gå til innhold

Hva gjør dere sammen med barna i helgene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger tips til hva jeg og ungene kan finne på i helgene. Er alene med de og ingen familie her og føler lørdag og søndag er veldig familiedager... Og når jeg hverken har mann/samboer eller familie så kan en til tider føle seg litt ensom akkurat i helgene...

Så jeg tar gjerne imot tips om ting vi kan finne på...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er mye på farten gjennom uka, så helgene er kos for oss.

Vi drar i akebakken, har med engangsgrill og pølser og annet vi ønsker kose oss med.

Vi bowler og går på kino... Lunsj på en type søppelmatrestaurant med morsomt lekerom, besøker venner vi ikke er så mye sammen med, drar til badeland.. Eller rett og slett har en sløv dag hjemme med innelek, spill, matlaging/kakelaging, film og masse kos!

Vi rydder også ofte på helgene... og barna hjelper meg å pusse opp =)

Skrevet

Her finner du oss mye. Helt topp! Og mye er gratis. Kanskje det er ett lignende tilbud i Oslo??

Skrevet

Hvor gamle er de da?

Vi besøker venner og familie, eller finner på noe, eks bading i svømmehall, kino, eller trille på tur, skitur, mye ute, og ungene vil gjerna ha besøk av sine venner og da finner de på saker og ting selv. Og så må jo jeg gjøre litt husarbeid innimellom, og så inviterer vi gjerne noen på middag.

Og familiedager, du har jo en familie da, den er bare litt liten (deg og barna) ;-)

Ungene pleier å si at vi blir en familie på 5 (mamma, tre barn, og hunden)

Skrevet

Hva med en liten skogstur?? Kankje på en søndag når det er fint vær ute. Tar med engangsgrill og grill pølse. La dem utforske skogen litt? Hvis du tilfeldigvis bor i nærheten av en skog eller no lignende da.

Hvis du kan bruke en dag til å handle litt hobby saker, så kan dere lage navneskilt til å henge i døren, lage pynt til å henge på veggen. Troll deig osv. Ta en tur i hobby butikken og prøv der kanskje???

Skrevet

føler det samme som deg!!! Før var vi alltid flere par med barn som fant på noe i helgene, eller så var jeg med samboer og barn.. Nå er det bare meg og datteren min. Mye av nettverket med par m/barn forsvant når jeg ble alene...Eksen min har heller ikke kontakt med disse. Rare greier. Men, prøver da å bygge meg opp et nytt nettverk.. I mrg reiser jeg og en annen alenemor med barna til et skisted for å kjøre akebrett og drikke kakao og kanskje bygge en snømann ;.)

Hvor bor du?

Skrevet

vi er ute og aker, i svømmehallen, hos venner, på lekeland, eller tar en rolig dag hjemme med rydding og bare slappe av :)

føler meg innimellom litt ensom men har heldigvis familien min og mange gode venner :)

hvor bor du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...