Anonym bruker Skrevet 1. mars 2007 #1 Skrevet 1. mars 2007 Jeg er jobbsøkende og får fødselspenger utifra pengene jeg får fra NAV. Er det noen som vet åssen det er for meg de 6 ukene pappa skal være hjemme i pappaperm? Får jeg lønn fra NAV og går ut i jobbsøkerkøen igjen i de 6 ukene eller må jeg være uten lønn de ukene? Noen som vet?
Jaja3snart Skrevet 1. mars 2007 #2 Skrevet 1. mars 2007 De ukene pappan skal være hjemme overtar han din permisjon. Hvis du har 80% utbetalt, vil pappan også få 80% utbet, men av sin lønn. De ukene får ikke du noe hvis du ikke jobber da.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2007 #3 Skrevet 1. mars 2007 Takk for svar, Så jeg går ikke tilbake og står arb søkende de ukene og får lønn fra NAV, hadde virkelig ønsket det var slik. Ikke lett å være arb søkende med små gitt.. HI
Gjest Skrevet 1. mars 2007 #4 Skrevet 1. mars 2007 Jo jeg tror faktisk du får dagpenger igjen i den perioden jeg... Men vil anbefale deg å kontakte NAV for å få et sikkert svar.. Ser ingen grunn til at du ikke skulle motta stønaden din i den perioden?
Jaja3snart Skrevet 1. mars 2007 #5 Skrevet 1. mars 2007 Ja, ta kontakt med NAV. Er selv i samme situasjon så jeg må undersøke tingene litt nærmere jeg også. Ønsker oss lykke til jeg
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2007 #6 Skrevet 1. mars 2007 He, he, var jo egentlig det svaret jeg gjerne ville høre, men for være helt sikker prøver jeg NAV igjen i morra. De har jo pokker med telefontider som ikke henger på greip.. HI
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2007 #7 Skrevet 1. mars 2007 Jeg ønsker oss også lykke til.. He, he.. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå