Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg bare lurer på om det andre her inne som har jenter som har begynt litt tidlig å utforske kroppen sin?

Min jente er 10 1\2 mnd. og jeg ble litt overrasket når jeg så at hun satt oppe i babystolen sin og gned seg til den stroppen som er mellom beina på stolen. Er dette normalt??

Håper på svar og råd hva jeg kan gjøre om vi f.eks er på kafè. Jeg må vell bare prøve å få henne til å tenke på noe annet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joda, er vanlig dette :)

Leste da jeg studerte at barn i 2 års alderen (dette var om gutter) mastruberer omtrent like mye som gutter gjør i tenårene....!!

Skrevet

vet ikke hva jeg skal svaredegjeg men hadde hun ikke bleie på seg da.

det er normalt at barn gjør slike ting men trodde faktisk ikke de kunne få til åkjennenoe serlig gjennomen bleie.

selv om hun gjorde dette denne ene gange betyr det ikke at hun kommer til å gjøre dette over lt og ofte.

vet at barnehage barn ofte kan gjøre slikt og det som da er viktiger å ikke kjefte heller ei gjøre at de skammer seg. da pleier man og snakke om det og være privat altså alene når man gør slikt og at en sofa eller slikt ikke er så greit men at det er letter å ta på der nede med hånden sin. men en baby kan man ikke ha denne samtalen med. så jeg vet ikke hva du skal gjøre snakke med hs kansje hun vet råd.

Skrevet

Hehe, er jo litt morsomt og da:)

Men jeg har vel egentlig ikke så mye råd å by på, men tror ikke det er seksualitet det dreier seg om, tror nok heller det er nyskjerrighet og å bli kjent med seg selv og reaksjoner. Samt at det kan jo være det klødde og hun fant en fin måte å lindre det på?

Skrevet

ja, det er normalt det! Min er like gammel som din, han har ikke funnet ut hva som er "godt", men er han naken, så er det første han gjør å dra tissen så langt han klarer:o)

Skrevet

sambo får helt nåja av at jenta vår peller når han steller henne på stellebordet. hehe.

Skrevet

Barn kan få orgasmer fra de er en dag gamle, så dette er helt normalt Når hun er så liten tror jeg ikke det er så mye du kan gjøre, men når hun er eldre kan du snake med henne som foreslått over. Bare vær nøye på at du aldri skaper en atmosfære som gjør at hun føler at hun må skamme seg over det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...