frida♥ Skrevet 1. mars 2007 #1 Skrevet 1. mars 2007 Er du her? Vil dere komme å spise hos oss i morgen kveld? Hadde planlagt pinnekjøtt, men helt umulig å få tak i. Får finne på noe annet! Vatt ju sei?
camilla_77 Skrevet 2. mars 2007 #2 Skrevet 2. mars 2007 hei på deg fridera! Må sjekke med sjuklingen, men spørges vel.....han er ikke i go'form for tiden. Hvordan går det med doen? Spennende innside?
frida♥ Skrevet 2. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. mars 2007 Spennende innside...hmm...har du prøvd å spy i et do med antydninger til *kremt*..brune flekker...vel klarer jo ikke stoppe når jeg først begynner når jeg ser DET nedi skåla!! Spy og spyr!!! Har nå orientert hele familien om at doen skal rengjøres SKIKKELIG etter bruk, hvis ikke blir det bråk!
camilla_77 Skrevet 3. mars 2007 #4 Skrevet 3. mars 2007 å herregud! (jobber beinhardt for å få bilder ut av hodet) Kan ikke si hvor glad jeg er for at jeg slapp det der..... Forresten; fant pinnekjøtt på smartclub fredag (alnabru), så hvis du gidder å kjøre langt er der en mulighet for litt julehygge. Bittelille driver å sparker meg bak i rumpa; skikkelig rart er det! (men veldig gøy :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå