Mona2 Skrevet 1. mars 2007 #1 Skrevet 1. mars 2007 Er du her? Hvor bor du i New York? Jeg var au pair i New York for 7 år siden og har vært der flere ganger siden... Du kan gjerne kalle meg en New York Junkie:) Elsker rett og slett den byen! Blir bare litt nysgjerrig, da vet du!
Gjest Skrevet 1. mars 2007 #2 Skrevet 1. mars 2007 Dyttar litt for deg, du kan legge ut tråden på 2 trimester også viss du ikkje har gjort det, ho er mykje der inne
Gjest Skrevet 1. mars 2007 #3 Skrevet 1. mars 2007 Jaa! Hallo, eg trudde eg var på skravle.. Sorry, teflonhjerne her altså, men i alle fall får du dytta tråden din litt *heh*
NewYorkMom_får_to_tette Skrevet 1. mars 2007 #4 Skrevet 1. mars 2007 Takk, Tosofo. Vi bor rett utenfor NYC--i Mt. Vernon, ca 2 miles nord for the Bronx. Jeg studerer paa et av universitetene i Manhattan. Kommer til Norge i juni, og kommer til aa vaere der et aar. Hvor bodde du?
Mona2 Skrevet 2. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. mars 2007 Hei, Jeg bodde først i Greenwich, Connecticut, men den familien flyttet etter 1/2 år, og da byttet jeg vertsfamilie. Da bodde jeg i Greenwich village. ( Bodde rett ved NYU). Syntes NY er en så fantastisk by, og jeg trivdes så utrolig godt der. Mannen min og jeg vard er sist for to år siden, men nå merker jeg at jeg har lyst å komme tilbake igjen.... men med en gutt på 16 mnd og en til på vei, vil det nok ta litt tid før vi reiser dit igjen, dessvrre..... Jeg vurderte lenge å studere i NY etter at jeg kom hjem, men det ble isteden Oslo på meg. Er du gift med en amerikansk mann? Er nok fint å føde hjemme i Norge og ha det første året her. Er kanskje litt mer tilrettelagt her? Du får nyte Manhattan litt for meg også, da:)