LB83 Skrevet 1. mars 2007 #1 Skrevet 1. mars 2007 hei.. hun er 5 mnd og har fått risgrøt en mnd ca.. hun liker den, men den skal blandes med melk og jeg får ikke til og pumpe så mye for tiden... så det blir bare styr med å lage mme for å lage grøt synes jeg... har gjort det en stund, men tenkte det hadde vært greit med en som blandes med vann.. prøvde havregrøt 4mnd,men det var vist ikke så godt.. men de har vel ikke så mange fler med vann som er 4mnd+ er kanskje litt tidlig og begynne med 6 mnd grøt siden hun ble 5 mnd for 2 dager siden.. noen forslag?
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 1. mars 2007 #2 Skrevet 1. mars 2007 Vi begynte med 6 mnd grøt til jenta vår da hun var 5 mnd og det gikk helt fint. Fortsatt er havregrøten med aprikos-banan fra Nestle favoritten til lillemor.
LilleStjerne Skrevet 1. mars 2007 #3 Skrevet 1. mars 2007 Kanskje det hjelper å tilsette litt banan eller annen frukt slik at det smaker litt mer av den. Jenta mi er 5 mnd og hun har fått maisgrøt hele tiden men det skal blandes ut med melk. Begynte med havregrøt for noen dager siden og da tilsatte jeg litt fruktpurré. Det smakte visst mye bedre. I dag prøvde jeg grøten uten frukt og det gikk kjempe greit. Gleder meg til hun blir 6 mnd for da er utvalget mye bedre. Har prøvd ut alt som er fra 4 mnd...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå