Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillemann er 4,5 uker og i kveld hadde han en grønnaktig bæsjebleie.

Er det normalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du ammer forandrer fargen seg etter hva du har spist. Helt normalt og ikke farlig:-)

Skrevet

Jenta vår har hatt grønn bæsj ved stressende situasjoner. Normalt, men da har de det ikke aller best.

Skrevet

Er den ordentlig spinat grønn? Det kan være at galle har kommet i bleien, dette skjer hvis babyen har fått litt lite mat. Det er HELT ufarlig og normalt så lenge det ikke er noe som vedvarer i flere dager.

Skrevet

Hos gutten min var avføringen grønn mer eller mindre hele tiden til han var minst halvannen måned. Jeg tenkte det hadde sammenheng med kolikksmerter.. For da han begynte å roe seg med grininga så forandret fargen seg til meg sånn sennepsgul..

Jeg tror ikke du skal bekymre deg, avføringen kan vel egentlig komme i allslags lekre farger..

Skrevet

Om du ammer så finnes det en god forklaring på det ;-)

Dette fikk jeg vite når min var så liten: Grønn bæsj, kommer av lite næringsrik melk, dvs korte måltider der babyen mest sannsynlig kun har fått i seg formelken og ikke noe av den fete gode ettermelken. Prøv å la babyen ligge lenger på puppen slik at den får i seg den beste melken.

Men en grønn bleie nå og da er ikke noe farlig, enkelte ganger er vel småtten bare bittelitt sulten og orker ikke et helt måltid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...