Gå til innhold

jenta mi på 4 mnd er blitt syk :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

hun hoster masse...bortsett fra feber, er det noe jeg burde tenke på eller følle med???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slimdannelse. Både om hun blir tett i nesa og om hun blir slimete i halsen...

Saltvannsspray fikser nesa og litt vann bør hjelpe på halsen dersom det skulle bli et problem.

God bedring til jenta di fra oss:)

Skrevet

uff, her er mini også syk. hoster veldig, snufser er tett, og litt feber.:(

Skrevet

Hei!

Jeg anbefaler deg å få testet om hun kan ha kikhoste el andre infeksjoner.

Gutten vår ble syk da han var 5 uker, hostet til han sluttet å puste, vi måtte passe på ham hele tiden. Var en tur på sykehuset, der det ble tatt prøver for bla RS- virus, men de mente det var en annen virusinfeksjon. Senere har han blitt lyttet på flere ganger, men hver gang har svaret vært at de hører ingenting i bronkier/lunger, vi må bare vente til det gir seg..

Nå er han 31/2 mnd, var på helsestasjonen forrige uke og spurte om de kunne teste ham for kikhoste. Legen var ganske sikker på at det ikke var noen vits, men igår fikk vi svar, og sannelig! Synes det er utrolig at han ikke ble testet for det på sykehuset, tok det som en selvfølge, derfor har jeg ikke mast om det tidligere. Dette ble langt, men vi har hatt en kjempeslitsom periode som jeg ikke unner noen andre, anbefaler derfor å få sjekket ut på et tidligere stadium hvis hosten blir langvarig.

Håper det går bra med dere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...