Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva hadde dere på dere i barnedåpen??? Må jo være noe som er praktisk for å amme.. Har masse fine klær, men ingen som jør det lettvint ang ammingen.. Noen forslag??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjæpte en kjole på salg til 200 kroner jeg. Var bare stropper på den og enkel å amme i. Kjøpte en sånn gjennomsiktig strikka jakke til å ha utenpå som passet til.

Skrevet

Jeg gikk i bunad, og jommen så klarte jeg å amme i den og. Alt går om man vil :) Satte meg litt utenfor resten av selskapet da, slik at jeg ikke trengte å blotte hele magen min for alle. hehe. men må sette meg litt unna folk uansett ettersom han blir så distrahert av alt annet for tiden.

Skrevet

Jeg hadde også bunad i kirken og da vi dreiv og fotograferte endel etter at vi hadde kommet tilbake til leiligheten. Da gutten blei sulten fikk jeg av meg bunaden i en fei og lå halvnaken i senga og amma. Tok deretter på meg en vanlig fin topp og skjørt, slik at det var lett å gi neste måltid med de klærne.

Applaus til deg som klarte å amme i bunad! : ) Jeg amma før vi gikk i kirka, og det eneste jeg kunne ha på meg av bunaden var armene på skjorta , m/mansjettknappene!

Skrevet

Jeg hadde på meg bunad hele dåpen.

Satt meg litt unna de andre når jeg gav mat og det gikk helt fint.

Kommer vel kanskje litt an på hvilke bunad man har, er vel ikke alle det er like lett å amme i.

Jeg trengte bare ta av meg forkle, knappe opp livet og dra opp skjorta.

Skrevet

*slår seg selv i pannen*. Kom jo ikke på det jeg da, at alle bunader ikke er like.. : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...