ScaryMama Skrevet 1. mars 2007 #1 Skrevet 1. mars 2007 Jeg kjøpte den puten i dag (de hadde ikke til gutt kjøpte rosa) og den er en kjempe hit! Dessuten så kjøpte jeg det speilet vi så på reflex. Det var til halv pris på babyshop, har ikke fått prøvd den enda men ser veldig spennende ut!
Gjest Skrevet 1. mars 2007 #2 Skrevet 1. mars 2007 Rosa peeeen pute til gutten:) Litt forskjellige impuler er bra;) Hehe... Og det er jo effekten og ikke fargen man er ute etter;) Spent på speilet asså, jeg har veldig lyst på det til tøtta også... Mon tro om jeg må en tur på Babyshop snart da... Hvordan har han vært i dag? Og har han fått grøt id ag?
ScaryMama Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. mars 2007 Enda en bra dag i dag, tror at grøten har en veldig god effekt på han. Han syns ikke det er spesielt godt men jeg blander i litt fersken og da går det ned. Det beste er at han er i så godt humør, selv om jeg kan nå konstatere at det er tenner på gang. Håper at det er takket være grøten for det er en veldig enkel løsning! Btw så ble ikke speilet så mye billigere siden førprisen var 449. Men det er i hvertfall bare 1 en igjen!
Gjest Skrevet 1. mars 2007 #4 Skrevet 1. mars 2007 Hmmm, nei da rekker jeg nok ikke å få tak i det siste gitt.. Men pytt, er ikke sikker på at hun har tålmodighet til å ligge og titte på et speil. Nå er det Bones på tv3, så er det Shark, har du ikke sett Shark før så benytt anledningen, knallbra serie! Veldig godt å høre at det virker som grøten fungerer og at han er bedre. Også så morro med tannebisser! Har du ikke dentinox i hus så løp og kjøp;) Hehe...
ScaryMama Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. mars 2007 Aldri sett shark før, skal titte på mens jeg leser. Alltids en unnskyldning for å ikke lese, må ta meg sammen! Jeg kan ta med speilet på neste treff, så får dere sett på det. Skal kjøpe batterier til det nå.
Gjest Skrevet 1. mars 2007 #6 Skrevet 1. mars 2007 Ja, gjør det, da får jeg sett om det intresserer Embla i mer enn 15 sek:) Hadde jo vært deilig med noe som gjør det;) Hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå