Gå til innhold

Hvor viktig er dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi begynte med grøt til lille gutt da han var 4 mnd på grunn av at han sov så dårlig... spiser nå fortsatt 2 ganger på natta men det er da bare kos:) han får grøt en gang på formiddagen og litt på ettermiddagen.. ikke alltid han får grøt på ettermiddagen, noen ganger får han litt potet med gulrøtter.. men lurer da på om det er greit å bytte litt mellom grøt og middag.. sikkert helt teit spørsmål;) og vet noen om det er viktig å gi til samme tid hver dag? Synes det er litt vanskelig å få til da han spiser veldig uregelmessig på natta...

Noen som vet?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man anbefaler å introdusere en og en matvare ad gangen i tilfallet barnet skulle reagere på noe. Men så lenge du har gjort dette og vet at han ikke reagerer på verken grøt eller potet/gulrot, kan jo ikke det ha noe å si.

Jeg gir alltid datteren min på 6 mnd grøt kl seks på kvelden, hun legges kl åtte, men ammer henne likevel flere ganger på natta.... Synes det er greit jeg da, er så redd for å miste melka (har hatt akkurat nok, men langt fra overflod).

Skrevet

hei ;o)

skal ikke legge meg borti spørsmålet ditt,men ville bare si hei og velkommen hjem fra ferie =0)

Skrevet

Vi prøver å gi gøt mellom 8-9 om morgenen og 18-19 om kvelden! Lukas har jeg introdusert masse forskjellig til :-) I dag har han fått grøt, banan, 1/3 brødskive med prim + at han har smakt bittelitt bolle med blåbær som jeg spiste da :-) Har prøvd å gi mye forskjellig, og er like morsomt hver gang :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...