vår81 Skrevet 1. mars 2007 #1 Skrevet 1. mars 2007 Hei alle 2007 bruder. Hvilke type musikk skal dere i bryllupet?? Jeg er såååå usikker!!!! Hjelp
mammatilsommeren Skrevet 1. mars 2007 #2 Skrevet 1. mars 2007 DU! det sliter vi også med, vi har en kamerat som spiller i band, men de kunne ikke spille for oss, så nå er vi på utkikk etter live band, det er det vi skal satse på, blir bedre stemning, men det koster da.....vi vurderte dj, men dropper det.....blir for dyrt å betale en fyr 5000 kr når han bare skal trykke på PLAY knappen liksom.....har du sett på nettet da?
Lille jente Skrevet 2. mars 2007 #3 Skrevet 2. mars 2007 Viss dere ikke klarer å få et brukanes band som kan spille ville jeg laget en kjempe lang spilleliste på laptopen og tatt den med selv. Så er det vel sikkert en eller annen på festen som kan ta seg litt av å sette i gang spillelisten av og til. Type musikk i bryllupet tror jeg det kan være lurt å velge litt musikk fra 50-60 og 70 tallet, dette er musikk som er lett å danse til, og som de fleste liker. Marwin Gaye, Elvis og ellers musikk fra Motown er bra...og romantisk.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2007 #4 Skrevet 2. mars 2007 Vi skal rett og slett laste ned masse musikk på dataen og så tar vi med oss hele dataen til lokalene vi skal være i Da legger vi hovedvekten på musikk vi forbinder med ting og hendelser vi har opplevd sammen.
vår81 Skrevet 2. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. mars 2007 jeg var inne på en link som hette showlink. Der tror jeg det fantes både bra og dårlig musikk. Har sendt inn noen forespørsler dit. Så får en se.
map79 Skrevet 2. mars 2007 #6 Skrevet 2. mars 2007 har booket et band, 4 personer, koster 10.000. Da spilles det taffelmusikk under middagen og variert musikk til langt ut på natta. I kirken skal vi ha en solist.
3 herlige unger!!! Skrevet 3. mars 2007 #7 Skrevet 3. mars 2007 Vi booket et band i nabolaget, så vi slipper unna med rundt 5000,- De spiller til alle gjestene er fornøyd og vil hjem... Ellers skal vi ha to kjente salmer i kirka og solosang. (Halleluja)
Nicki_81 Skrevet 3. mars 2007 #8 Skrevet 3. mars 2007 Her gjør vi det billigst og enklest mulig. Setter opp anlegg med musikk. Tar også med et par-tre gitarer, forsterkere og mikrofoner da det er noen av gjestene som spiller, så får man se utover kvelden og natta om det ikke kanskje blir noe live musikk =p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå