Du og jeg og vi fire Skrevet 1. mars 2007 #1 Skrevet 1. mars 2007 Min kar på 16 mnd får det når vi skal kose oss. Ikke er det sukker, eller kunstig sukker, og det er jo bra. Men hva med kullsyra? Er jo ikke så ofte han får da, men bare litt nysgjerrig om hva som anbefales:)
Du og jeg og vi fire Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. mars 2007 Er det? Spurte om dette på skravle, og der var det ei som sa at det er en del salt i farris. Hadde ikke tenkt på det. Gjør sikkert ikke noe i moderate mengder da?
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2007 #5 Skrevet 1. mars 2007 anbefales ikke som tørstedrikk til barn. Ikke gravide heller,så mye salt er det i det..
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2007 #6 Skrevet 1. mars 2007 400mg natrium pr liter faktisk:-) og 590 mg klorid
Raffna Skrevet 2. mars 2007 #7 Skrevet 2. mars 2007 På Ramløsa-boksene (som jo er svensk farris) står det at det ikke skal drikkes regelmessig av barn under 7 år.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2007 #8 Skrevet 2. mars 2007 Er jo en del salt i Farris da, men det fins vel annet "boblevann" med mindre salt i?
slummymummyanthekids Skrevet 3. mars 2007 #9 Skrevet 3. mars 2007 Vi lar jenta vår få smake farris når vi drikker det. Er jo ikke rare mengdene de får i seg, så ville ikke bekymret meg for saltet akkurat...
nepomuk Skrevet 3. mars 2007 #10 Skrevet 3. mars 2007 Tror Bon Aqua har mindre salt. Vi pleier å gi det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå