Mamma til Isaac og Lucas Skrevet 1. mars 2007 #1 Skrevet 1. mars 2007 hver gang jeg kommer inn hit nå..så ser jeg tråden din ...og blir påmindt at jeg faktisk ikke har sjokolade kake.......ååååååå...
Miss Elizabeth Bennet Skrevet 1. mars 2007 #2 Skrevet 1. mars 2007 heheheee.. DER kjente jeg meg igjen, gitt! *må ha sjokoladekake. NÅ*
Mamma&LilleKrølle Skrevet 1. mars 2007 #3 Skrevet 1. mars 2007 Ja det var meg det! *hihi* Jeg har KOSA meg masse idag!! Har ikke dårlig samvittighet heller, for hvor mye jeg spiste. Heh;) Godt var det hvertfall!!:-D
Mamma til Isaac og Lucas Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. mars 2007 hm..har ingen så gode venninner som bare tropper opp med kake til meg..så jeg mp vel frem med mixeren i morgen å bake selv:) noen som har ei knall god oppskrift med mye fyll?
Mamma&LilleKrølle Skrevet 1. mars 2007 #5 Skrevet 1. mars 2007 Hun er den besteste vennen i verden altså! hehe, hvertfall når hun kommer med kake;) Men hun gikk selv gravid for kort tid siden, og jeg vil da skryte av meg selv og fortelle at jeg dro innom noen ganger med forskjellig som hun hadde lyst på. Så hun vet vel hvordan det er å sitte der og bare ha SÅÅ løst på. Har oppskrift på en kjempegod kake, men hele huset ligger i esker etter flytting, så vet desverre ikke hvor oppskrifta ligger. Desverre!:/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå