Gå til innhold

Tjukk av malt..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Diskusjon med syrran... Hun mener dette i og med det er masse karbohydrater i maltekstrakt.. Hun mener det er derfor den ene ungen hennes ble tykk baby...

Har hun rett? Noen meninger??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det tror jeg nok ikke. Ho har vel ikke fora`n med malt heller. Det er jo bare snakk om ei teskje i ny og ned.

Tror nok det kan være andre grunner til at babyen hennes ble tykk. Det kan jo være arvelig relatert også. Og "alle" babyer er jo litt tykke da...

Skrevet

Kan da ikke tro det... Er da ikke mye malt man bruker. Vi bruker en dråpe malt i hver flaske med mme, og jeg kan ikke helt se at en baby skal bli tykk pga det. Vil tro det er tull og tøys.

Skrevet

Det tviler jeg på. Gutten min har fått masse malt tilsammen i løpet av de mnd han har fått mme,han er akkurat passe,ikke tykk hvertfall :) Er ikke snakk om STORE mengder daglig,på det verste fikk gutten min 4ts daglig,kan ikke skjønne at det skal være nok til å få en tykk baby altså :)

Skrevet

Tror jeg ikke, man gir jo ikke mengder av det akkurat.

At det er masse karbohydrater i malt det stemmer nok, ligner på sirup og smaker litt som det også.

Skrevet

min jente får litt malt i hver eneste flaske, og hun er IKKE tjukk.. heller tynn!

• 2 uker senere...
Skrevet

mulig det ligger i genene, ikke i malten.. hmmmm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...