Gå til innhold

nettopp fått vite noe...

Anbefalte innlegg

Skrevet

av mamma.. jeg hadde en stebror som barn som hadde adhd og var en småkriminell type liksom. en vanskelig gutt som mine foreldre sa ja til å væree fosterforeldre for... jeg var 3 år da han flyttet til oss. han var 12...

da jeg var 5 år hadde mamma gått inn på rommet hans og funnet meg uten truse(................................) hun sa at det var det som gjorde at de "leverte" ham tilbake. hun sa ikke noe om han hadde rørt med meg og jeg vl heller ikke spør henne. jeg bare avfeide det med et "å ja" da hun sa det. vil ikke vite noe av dette igrunn.... føler meg skikkelig dårlig akkurat nå. skulle ønske hun ikke hadde sagt noe til meg. er jo ikke noe jeg husker uansett... men nå som jeg vet litt er jeg bare så innmari kvalm at jeg holder på å spy.

er det mulig sier jeg bare.. hun kunne spart seg egentlig.. etter så mange år å si noe sånn. ødelegger mer enn det gavner tror jeg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Huff dette hørtes ikke noe særlig ut!!

Det var vel egentlig ingen vits i å fortelle deg det når det ikke har "skadet" deg fra før,men at det nå sitter etter å ha blitt fortalt.

Men jeg tror nok ikke han hadde "klart" å komme for langt for da hadde det vel vert litt mere "styr" rundt det.

Trøsteklem

Skrevet

Hun har sikkert gnagd på det i mange år og lurt på om det er best at du vet eller ikke vet. For alt hun visste kunne det jo hende at du husket noe men ikke var sikker på om det var virkelighet eller fantasi. I et sånt tilfelle hadde det jo vært greit å få bekrefta at du ikke inbiller deg ting. Uansett forandrer det at du vet det hverken deg, livet ditt eller foreldrene dine og det er opp til deg om du skal la dette ødelegge forholdet til mora di...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...