Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal begynne med 6-månedersgrøt nå, og lurer på hvilken som pleier å falle best i smak.

Hittil har hun spist maisgrøt med stor appetitt.

Hvilken grøt er deres favoritt?

Hvilken middag liker de best rundt seks måneder?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mathias like vel hvetegrøt me frukt smak å den me banan smak i!

middagsglass like han ikke.. å potet å gulrot brekte han sæ av i ti min.. off.. men håpe det ordne sæ etter vært da

Skrevet

Her går havregrøten med eple fra Småfolk ned på høykant, og jeg må innrømme at den er så god at det ikke lillemor spiser opp, det spiser jeg opp:p Hehe..

Skrevet

Har bære prøvd den m banan, spiste en hel posjon nu t kvelds :-) Har han ikke gjort før :-) Har den m frukt åsså, men ikke fått prøvd den! Han likte alle 3 aortan t 4 mnd fra nestle, så trur han spis d mæste :-)

Skrevet

havregrøt med grøt fra småfolk eller havregrøt med banan og aprikos...

Går ned på høykant... + masse sviskesaft oppi!!!!

Skrevet

Jenta mi liker alle typer, men jeg synes Hipp sin økologiske havregrøt er fin, for den blir det aldri klumper i :)

Skrevet

Tusen takk for svar! Da skal jeg prøve med frukt.

Tillab, kjenner til det der med å spise opp rester. Når hun ikke vil spise Hipp aprikos et eller annet, så spiser jeg. Det er jo kjempegodt, jo!

Skrevet

Havregrøt naturell har alltid vært favoritten. Han er nå 10 mnd. og han får fortsatt den til frokost. Bare synd det ikke er så mange butikker som selger den.

Skrevet

Havregrøt med banan-aprikos er favoritten her. Virker ikke som hun blir lei den heller, har brukt den siden hun var 5 mnd og nå er hun 8 mnd....

Av middagsglass så er Småfolk sine de som blir best likt her i huset.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...