Anonym bruker Skrevet 1. mars 2007 #1 Skrevet 1. mars 2007 Har lastet ned limewire for å laste ned musikk, men trur jeg gjorde noe feil under nedlastningen, det virker ihvertfall ikke. Men går det an å få slettet alt og laste det ned på nytt??
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 1. mars 2007 #2 Skrevet 1. mars 2007 Bare å slette det, men det er jo rart om det ikke virker. Du lastet ned en fil og fikk installert den? Får du feilmelding?
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2007 #3 Skrevet 1. mars 2007 Ja jeg fikk installert alt, men da jeg fikk spm om å dele med "andre" programmer på dataen, tok jeg vekk alle..Så det spørs om jeg skulle sagt ja istedet? Når jeg prøver å søke etter sanger skjer det liksom ingenting.. Også skjønner jeg ikke helt hvordan jeg får slettet alt sammen heller.
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 1. mars 2007 #4 Skrevet 1. mars 2007 Ok, da er det kanskje like greit å slette hele greia og starte på nytt ja. Husker ikke om jeg fikk det spørsmålet i sin tid, men prøv å svare ja neste gang. Gå på desktop'en din, "min datamaskin" og finn legg til eller fjern programmer". Der finner du limewire, og slett i vei :-)
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2007 #5 Skrevet 1. mars 2007 Hele vitsen med limewire er vel at du skal dele med andre.. Så du MÅ ha en mappe som heter delt mappe el noe. Blir av seg selv mår du velger ja på spm sikkert. Men viss du ikke vil ha mye musikk inne på den mappa, er det bare å lage en ny mappe og flytte musikk dit. Men en må ha noe musikk på den delte mappa.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2007 #6 Skrevet 1. mars 2007 Å da skjønner jeg . Tusen takk for hjelpen!
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2007 #7 Skrevet 1. mars 2007 Neida, du må ikke dele med andre... Selv om det sef er det "gemeste"! Jeg deler ikke med andre... Fy skam... Hvis alle tenkte som meg, ville det jo ikke vært noe å laste ned, så er veldig glad for at noen deler. Tror du bare skal uninstallere det, og laste det ned på nytt. Evt. er limewire kanskje ikke koblet til nettet? Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2007 #8 Skrevet 1. mars 2007 Å jeg blir sprø! Slettet det og lastet det ned på nytt, men det går fremdeles ikke.. Men ser den bare har en i signalstyrke, kanskje den ikke er koblet til nettet? Hvordan ser jeg det? Sorry maset men er helt grønn når det gjelder data..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå