Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei! Jeg jobber 50%, ellers pusser jeg opp, rydder og vasker og ordner her hjemme... Og prøver å være sosial også. Har en liten gutt som jeg ofte henter litt tidlig i barnehagen de dagene jeg ikke jobber... Ingen problemer med å få dagene til å gå her:-) Ellers var jeg på lunsjtreffet på onsdag. Det var kjempekoselig, og det er et nytt treff neste onsdag.

Jeg er hjemme 100% sykemeldt denne uka..

Håper å være klar for litt jobb igjen neste uke... bare oppkasten gir seg.

Jeg bedriver litt rydding, cafebesøk, andre ting som burde vært gjort for lengst.. osv...

ting tar tid :)

Annonse

Hei Ser først nå at det jo er en side for Tønsberg folk. :0) Så hyggelig, da. :0) Er jo så trivelig her nå som våren setter inn. Jeg er i sv. skaps penger og er straks ferdig med trafikalt grunnkurs og håper på å ta lappen etterhvert... Er 29 år så det er vel på tide..:0) Ellers går det i rydding og laging av middag etc.. I morgen skal jeg en tur til oslo på jobb for å hjelpe til, blir koselig. Til helgen er det Dublin! :0)

Annonse

hei. slenger meg med her. kommer egentlig fra bodø så føler fortsatt at jeg er litt ny i byen, har bodd her i litt over 2 år. kunne godt ha tenkt meg å bli med på bim-treff ,men vet ikke om jeg tørr...heheh er sikkert veldig skumle greier..

eller er jg sykemeldt. jobber 30%. enkelte dager blir veldig laange. aelv om det er mye som skulle ha vært gjort. blir lat av å slappe av har jeg funne ut. er det flere som er 1.gangsmødre her?? blir heter det vel.:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...