Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mange av dere som jobber? Sykemeldte? Hva fordriver dere dagene med da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg jobber 50%, ellers pusser jeg opp, rydder og vasker og ordner her hjemme... Og prøver å være sosial også. Har en liten gutt som jeg ofte henter litt tidlig i barnehagen de dagene jeg ikke jobber... Ingen problemer med å få dagene til å gå her:-) Ellers var jeg på lunsjtreffet på onsdag. Det var kjempekoselig, og det er et nytt treff neste onsdag.

Skrevet

Jeg jobber 100% på en ungdomsskole, og på ettermiddagene blir det som regel en liten hvil på sofaen før jeg prøver å få noe mer ut av kvelden:)

Skrevet

Hei!

Jeg er hjemme med lillegutt på 17 mnd. Storkoser oss med kaffebesøk, trilleturer, byturer, treff, åpen bhg, barsel treff osv....

Skrevet

Jeg er hjemme 100% sykemeldt denne uka..

Håper å være klar for litt jobb igjen neste uke... bare oppkasten gir seg.

Jeg bedriver litt rydding, cafebesøk, andre ting som burde vært gjort for lengst.. osv...

ting tar tid :)

Skrevet

Jeg er hjemmeværende så bare si ifra hvis du vil finne på noe en dag :-)

Skrevet

Hmmm... Kanksje vi skulle fått til et formiddagstreff i Tønsberg?

Si fra de som har lyst..

Skrevet

Blir med jeg. Helst ikke ons og fre.

Skrevet

Hei Ser først nå at det jo er en side for Tønsberg folk. :0) Så hyggelig, da. :0) Er jo så trivelig her nå som våren setter inn. Jeg er i sv. skaps penger og er straks ferdig med trafikalt grunnkurs og håper på å ta lappen etterhvert... Er 29 år så det er vel på tide..:0) Ellers går det i rydding og laging av middag etc.. I morgen skal jeg en tur til oslo på jobb for å hjelpe til, blir koselig. Til helgen er det Dublin! :0)

Skrevet

Torsdager passer fint for meg=) Dere andre da?

Skrevet

torsdager er supert for meg..

jobber mandag onsdag og fredag frem til 10. april...

sååå JA! torsdager er supert!

Skrevet

Klokkeslett da? og sted? Noen forslag??

Skrevet

Hva med Maskinisten torsdag klokka 13?

Bare et forslag...

Skrevet

Førstkommende torsdag? Er med jeg!!

Skrevet

hei. slenger meg med her. kommer egentlig fra bodø så føler fortsatt at jeg er litt ny i byen, har bodd her i litt over 2 år. kunne godt ha tenkt meg å bli med på bim-treff ,men vet ikke om jeg tørr...heheh er sikkert veldig skumle greier..

eller er jg sykemeldt. jobber 30%. enkelte dager blir veldig laange. aelv om det er mye som skulle ha vært gjort. blir lat av å slappe av har jeg funne ut. er det flere som er 1.gangsmødre her?? blir heter det vel.:)

Skrevet

åj skulle jo ikke være anonym jeg.

Skrevet

Jeg er førstegangs fødene.. så blir vel mamma :) når tiden er inne ... hehe

Signe sleng deg på :) alltid gøy med nye ansikter...

Skrevet

ja skal slenge meg på. passet selvfølgelig ikke i går. var på jobb i 2,5 time igår. var helt ødelagt etterpå... huff å huff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...