Phiphi Skrevet 1. mars 2007 #1 Skrevet 1. mars 2007 Hei snupper! Er det normalt å føle et slags nedtrykk i underlivet, ca nedre del av livmoren? En slags tyngdefornemmelse liksom... Hadde jeg ikke vært gravid ville jeg trodd jeg hadde en tung svulst som lå å presset på blæren for å forklare det på den måten. Tyngdeklumpen blir mer merkbar etter sex og oralsex. Flere som har dette? Er det bare fosteret som begynner å veie litt? Er 18 uker.
Fødte ei søt prinsesse Skrevet 1. mars 2007 #2 Skrevet 1. mars 2007 Jeg har og en slik følelse, og spesielt når jeg har sitte en stund å reiser meg opp. Akkurat som noe som tynger meg ned, vet at jeg begynner å bli større altså , men det er en annen følelse enn vist du f.eks løfter på ting.. Kan ikke huske om jeg hadde det med førstemann, men ting begynner jo å fylle seg ut inni der så vil nok tro det er ganske normalt.
Gårdsspire Skrevet 1. mars 2007 #3 Skrevet 1. mars 2007 jep.. har kjennt og kjenner det samme som deg. det er babyen din som trykker på blæra di... og verre blir det en stund til framover.. lykke til videre.
fox`y Skrevet 1. mars 2007 #4 Skrevet 1. mars 2007 hei=O) jeg får d slik etter jeg har gått mye,etter sex osv..syns d er ekkelt for jeg får slik pressfølelse..hadde d slik me lillemann oxo men d var nermere fødselen..snakket med jormor om d å hun sa d var normalt..men viss d vart veldig ofte og mye så måtte jeg kontakte henne..var vist ikke noe farlig...
Phiphi Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. mars 2007 takk for svar! Tenkte først at det kanskje var litt tidlig å kjenne tyngde i uke 18, men da er det kanskje ikke det!
MomInUSA Skrevet 1. mars 2007 #6 Skrevet 1. mars 2007 Det er ikke rart du kjenner tyngden, selv i uke 18 - mange tenker paa at babyen ikke er saa tung enda, men man maa jo ogsaa regne med vekten av fostervannet og morkaken - det er ikke bare babyen som utgjoer vekten.
julaugmamma Skrevet 1. mars 2007 #7 Skrevet 1. mars 2007 Det er også vekt som du ikke er så vant med, tross alt, så kroppen legger nok merke til at noe er annerledes enn "vanlig"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå