♥Snulder Skrevet 1. mars 2007 #1 Skrevet 1. mars 2007 Er du frisk nok til lunsj på lørdag? Kan jeg slenge meg med dere fra Oslo S og opp? Hvis det ikke går, så tar jeg bare en buss tidligere, sånn at jeg har litt tid til å gå meg bort på ;=)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 1. mars 2007 #2 Skrevet 1. mars 2007 Selvfølgelig skal vi plukke deg opp:-) Men kommer du til Oslo S og ikke Bussentralen?
♥Snulder Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. mars 2007 Øhhh.... jo...buss til Galleriet. Tenkte jeg kunne stå og blomstre ett sted det var naturlig for dere å stoppe jeg da!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 1. mars 2007 #4 Skrevet 1. mars 2007 Hehehe..........du skjønner det kjære Snulder, at jeg er like på bærtur i byen som deg:-) Er noen år siden jeg svingte rundt hvert hjørne uten å blunke:-) Men om det er på Oslo Bussterminal, så kan vi plukke deg opp der vi:-) Finn ut når og hvor så er vi der:-) Lurt å utveksle mobilnr, sånn tilfelle rottefelle:-) Om du logger deg på msn så fikser vi det i en fei:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå