Gå til innhold

Attpåklatten:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er du frisk nok til lunsj på lørdag? Kan jeg slenge meg med dere fra Oslo S og opp? Hvis det ikke går, så tar jeg bare en buss tidligere, sånn at jeg har litt tid til å gå meg bort på ;=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig skal vi plukke deg opp:-) Men kommer du til Oslo S og ikke Bussentralen?

Skrevet

Øhhh.... jo...buss til Galleriet. Tenkte jeg kunne stå og blomstre ett sted det var naturlig for dere å stoppe jeg da!

Skrevet

Hehehe..........du skjønner det kjære Snulder, at jeg er like på bærtur i byen som deg:-) Er noen år siden jeg svingte rundt hvert hjørne uten å blunke:-) Men om det er på Oslo Bussterminal, så kan vi plukke deg opp der vi:-) Finn ut når og hvor så er vi der:-) Lurt å utveksle mobilnr, sånn tilfelle rottefelle:-)

Om du logger deg på msn så fikser vi det i en fei:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...