Gå til innhold

er det bare jeg som er sånn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal gifte meg til sommern, men orker ikke å planlegge noe. Jeg vil gjerne gifte meg med samboern min og dele livet med han er ikke det som er problemet.(det var til og med jeg som fridde) Men orker ikke tanken på allt styret rundt bryllup.

Har diskutert det med samboer og han har full forståelse for hvordan jeg har det , jeg har gjort det veldig klart at jeg vil gifte meg med han. Det er selve bryllupet som gir meg kvaler.

Og heldigvis forstår han hva jeg mener.

Vi har endt opp med å gifte oss på en fredag (på tinghuset) og skal ha en liten fest for nærmeste familie bare foreldre og søsken på lørdag.

Det er søsteren min som tar seg av hele festen, planleggning også videre.

Jeg vet ikke har bare ingen energi til å ta meg av disse tingene.

Og tanken på å måtte ut med masse penger vi ikke har er heller ikke så fristende.

Egentlig hadde vi ikke tenkt til å ha selskap eller noen ting men faren til sambo ble så skuffet at vi fant ut vi måtte ha noe.( skjønner jo forsovid det siden sambo er eldste mann i hans familie, og blir første mann til å gifte seg.)

Heldigvis har jeg en så fantstisk søster som stiller opp og gjør så mye for oss, for ellers tror jeg ikke at jeg hadde taklet dette.

Men jeg føler meg så unormal............ :-(

Det virker på meg som om alle andre gleder seg med og planlegge og styre før den store dagen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er veldig normal :)

Skrevet

Det er jo deres dag! Dere bestemmer selv hvordan denne dagen blir den beste og fungerer best for deres del.

Ikke bruk energi på å tenke på hva svigerfar og eventuelt andre familiemedlemmer måtte mene. Hvis vedkommende ikke kan godta at det er slik dere ønsker å gjennomføre det, så er det dems egne problem. Jeg mener da at de ikke tar særlig hensyn til deres meninger.

Du er du, og du er helt enestående!!!! Velg deg selv!!! ;-)

Skrevet

Jeg gleder meg til selve dagen, men synes ikke planleggingen er så fantastisk gøy. Til og med brudekjoleshopping ble styrete synes jeg.

Er veldig glad for at vi har valgt en enkel form, med få gjester. Passer oss ypperlig!

Skrevet

He, he - tror du må være alle menns drømmekvinne;-) Vel, det viktigste er jo at det blir en dag i deres ånd, som dere er fornøyd med og ikke alle andre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...