Blomman Skrevet 1. mars 2007 #1 Skrevet 1. mars 2007 Joda , man bør vel klare seg i 14 d uten mannen i huset... Men det har vært hektiske 14 d med de tre Blommanungene alene. Har snakket med han nesten hver kveld før jeg har lagt meg da.... - og nå er det bare halvannen time til jeg skal møte han på toget .... kjenner jeg har litt hjerteklapp og sånn "fjortisføleleser" i magen thihi ;-) Sits han kom hjem etter tur var vi som nyforelskede igjen begge to - så det er så avgjort bra å sende dem vekk innimellom (evt at vi kjerringer tar oss en tur...) thihi - dagen fjortis -fnise innlegg ;-)
Gjest Skrevet 1. mars 2007 #2 Skrevet 1. mars 2007 Hihi ja alle parforhold har godt av et avbrekk innimellom, da får man litt tid til å savne hverandre... Kos dere i kveld da;-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 1. mars 2007 #3 Skrevet 1. mars 2007 Så deilig da.-) Og 14 dagers guttetur var jo ikke småtteri heller;-) Lurer på hva sambo hadde sagt om jeg planla 2 ukers husmorferie.......jeg som gleder meg til en hel overnatting på Holmsbu...........fniiiis............:-))
Gjest Skrevet 1. mars 2007 #4 Skrevet 1. mars 2007 Oi, jeg bøyer meg helt ned i støvet. 14 dager er lang tid å være alene. Kos deg med mannen, herlig å kjenne på den nyforelska følelsen:)
Gjest Skrevet 1. mars 2007 #5 Skrevet 1. mars 2007 nå tenker jeg fjortisfølelsene dine er propell ;o) å mannen vel hjemme. hmmm,den ideen om å sende mannen på tur,rapper jeg.fin 40års gave tenker jeg ;o) men 14 dager får ikke min,hehe
Blomman Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 1. mars 2007 thihi - vel hjemme nå for noen timer siden... sover nå han da etter 29 timer på reisefot. - Åsså fikk jeg gave! - DEt hadde jeg nesten ikke trodd. En kjempesøt rosa t-shirt med sånne "juksesteiner" med palmer og venice beach på - faktisk kjempefin - ikke dårlig av en kar med null i klessans (han virket litt stolt over å ha funnet noe jeg likte - o som satt som støpt!) :-) Gutta boys fikk svampebob t shorter - de var og helt i ekstase .....og jeg er våken fordi lillegutt vekker meg nesten hver time (halvtime) på kveld natt..... ja så nå har vi tatt et valg om å gi han medsin noen kvelder for å se om han ikke kan få snudd og kommet inn i et søvnmønster..... er liksom siste utvei før jeg blir gal av søvnmangel.... . :-( - hadde aldri trodd jeg skulle tenke tanken engang - men akkurat nå gleder jeg meg til neste natt - forhåpentligvis blir det litt mere søvn da..... men må kanskje opp å pumpe meg på natta for¨å ikke få kokosnøtter.....eneste trøst som hjelper nå er x antall ammingser pr natt..puh)
Karomamma Skrevet 2. mars 2007 #7 Skrevet 2. mars 2007 Herlig å få kjæresten sin hjem igjen Grattis med ny topp!!
ettbarnsmammaen Skrevet 2. mars 2007 #8 Skrevet 2. mars 2007 Godt å ha hele familien samlet igjen, tenker jeg! :-) Håper det ordner seg med lillegutt og søvnen. Det er slitsomt å holde på sånn over lengre tid. Kan du ikke ta ham opp opg la ham suge litt før du legger deg, slik jeg gjør? Tji-hiii.....nå er det jeg som prøver å leke ammehjelper...;-)
Maud Skrevet 2. mars 2007 #9 Skrevet 2. mars 2007 Håper det fortsatt er hyggelig å ha ham hjemme. Å innvilge 14 dager, det er jammen ikke verst. Min mann kan godt få en uke, men 14 dager det synes jeg er masse. Tre unger alene, man klarer det jo, men det er slitsomt. Hatten av for deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå